Latest Posts

Proizvodi koji mi ne odgovaraju

By 08:02

U prethodnom postu sam bila puna reči hvale, a u ovom će biti obrnuto. Skoro sam imala veliko rašćišćavanje čitave kuće, pa i makeup kolekcije, tako da sam izdvojila proizvode koje sam probala, nisu mi se dopali, i nastavili su da stoje, postoje i skupljaju prašinu. Neke sam bacila, neke sam prosledila onima kojima bi se možda više dopali.




 Prvo, dva proizvoda za kosu:


Velnea šampon za suvo pranje kose - meni je bio kao vazduh u boci sa raspršivačem. Uvek se nadam da će neki malo jeftiniji šampon da mi bude dobar kao Batiste, ali to se izgleda neće dogoditi. Ovaj ama baš ništa nije uradio mojoj kosi, bukvalno je vazduh u limenci.

A+ prašak za volumen - ovaj proizvod sam kupila u radnji sa frizerskom opremom, koja drži više brendova za koje nisam čula, a koji su mi se više puta baš dobro pokazali. Ovaj prašak sam kupila proletos, kad sam ošišala duži paž, da mi pomogne da odignem kosu od korena. On treba da se umasira u teme, i puf! E sad, on kada se umasira u teme, kosa zaista dobije vrhunski volumen, tako da sam ja na prvu bila oduševljena. Međutim, daj Bože da taj efekat traje tri minuta na kosi. I uz tapiranje, i uz lak, i uz sve, meni ovo ima dva minuta efekat, a posle mi em spadne kosa, em ostane nekako gadna tekstura pod prstima, kao da je isprlja. I tako, očaj.


Dva Balea proizvoda za stopala -  losion za žuljeve i losion za stopala sa limunovom travom, nikako mi nisu odgovarala, iako jako volim Balea mazalice, i njihove klasične kreme za noge. Losion za žuljeve nema nikakav efekat, a losion za stopala ima užasan efekat. Iako od losiona ni ne očekujem neku bogovsku hidrataciju, ovaj ne samo da nije hidrirao, nego mi je stravično isušio stopala. Namazala sam ga uveče, a ujutru su mi se bukvalno isperutale noge. Pritom je napolju bilo +40, koža mi ni najmanje nije bila suva pre mazanja. Nikad više, nikad više.

Top Ten Self tanning lotion - kupila sam ga napamet, bez istraživanja, pošto je moj omiljeni Balea sprej za samopotamnjivanje bio rasprodat (kad ga vidim, kupiću 10 komada), ja sam bila bela kao smrt, i trebalo mi je nešto sad za sad. Nisam nevešta u samopotamnjivanju, milion puta sam to radila i nisam nikada imala problema sa flekama i slično. I ovde sam odradila dobar piling, i sve ostalo što treba, bila sam jako oprezna, ali ne da sam bila narandžasta, nego strašno. Boja je em bila veštačka sama po sebi, em neravnomerna do zla Boga, fleke svud redom, em je miris bio užasan, a nije htela da se spere ni za ljubav, ni za pare. Pet dana sam se strugala, samo što varikinu nisam dodala u kupku, i opet jedva oprah ovo čudo. Povrh svega, i miris mi se zadržao na koži danima. Noćna mora.


Ebelin Beauty blender - prvu verziju ovog sundjerčića sam obožavala, još uvek imam dva komada. Bio je mekan, lepo se prao, nije razmazivao proizvod, stvarno je bio vrh. Onda su  ga promenili. Aplauz. Sada je nikakav. Tvrd je, nema rupičastu strukturu nego je gladak i nekako gumenast, ne savija se kako treba, ne mogu da mu operem fleke, a svoju funkciju blendanja više ne radi, mada nema ni kako. Ovakva tekstura samo sklanja proizvod sa lica i razuje na sve strane, ostavljajući nenašminkanost ispod. Preskočite ga.

Avon extra lasting kremasta senka - ne znam da li je još uvek ima u katalogu, ja sam je odavni kupila u nadi da će ličiti na Color Tattoo. Boja je prelepa, ali je senka suva kao barut, ne ramazuje se lepo, pravi mi gromuljice po kapku, ima nasumične krupne šljokice nepoznatog porekla, ne služi mi ni kao baza, baš mi je bila neupotrebljiva.

Aura Prime me baza za senku - Ovaj proizvod nije nužno loš, koliko ja generalno ne volim ove tečne baze. Tekstura je kao najlaganiji mogući tečni korektor, ima prozračnu pokrivnost i ne matira kapak. Lepo ona veže senke, ali samo za kapke koji se generalno ne maste. Ja ipak mnoooogo više volim baze koje neutrališu boju kapka, i sve kapilare na njemu, i koje ga matiraju, na primer Mac Paint pot-ove, ili nove Color Tattoo senke.

I za kraj, još tri proizvoda:


Essence Happy girls are the prettiest rumenilo - kupila sam ga samo zato što je prelepo na oko. I jeste, ali to je sve. Ne mogu ni da ga svočujem da deluje pigmentovano, a kamoli na licu. Daje neku jedva primetnu boju, a na licu se vidi i neki srebrnkasti odsjaj koji ja u pakovanju ne vidim, a na licu ne želim. Mislim da može da bude ok devojčicama koje prvi put pokušavaju da nose rumenilo, ali to je to.

Još jedan Essence proizvod - hibrid ruža i sjaja. Izgubila sam etiketu, pa ne znam ni kao se zove linija, ni kako se zove nijansa. Opet aplauz. Pretpostavljam da je ideja da da punu boju kao tečni karmin, ali da ima sjajnu završnicu. Meni se nikako ne svidja. Pregust je i lepljiv, daje punu boju ali se ne nanosi ravnomerno, pa je onda krajnji rezultat čudan - na nekim mestima nema ništa, na nekim puna boja. Mnogo volim klasične Essence sjajeve, to su manje više jedini sjajevi koje imam, pošto ih generalno ne nosim često, ali ovi su promašaj. Znam da postoje još tri jače boje, možda su one bolje teksture, to ne bih znala.

Nyx gel za obrve -  Kada su se pojavili, eksplodirao je internet. Ja sam uzela nijansu blonde, i omašila, presvetla mi je, ali mi je prva naredna baš delovala tamno. Boje su generalno lepe i pepeljaste, i ovaj proizvod uopšte nije loš sam po sebi koliko meni ne odgovara. Priično je guste teksture, tako da je dobar za iscrtavanje tamo gde dlačica nema, međutim, ako već imate guste obrve, uhvatiče se za već postojeće dlačice i onda to ne izgleda lepo, već nekako spečeno. Izgleda mi lepo samo na onim mestima gde docrtavam obrve, a tamo gde zakačim one koje već imam, ne nikako. Probaću sigurno i njihove pomade za obrve, pa ću videti kako one rade. Da je vodootporan, jeste.

To je to, post pun hejta pred vikend.
Zanima me da li ste probale nešto od ovih proizvoda, i da li možda imate drugačija iskustva od mene.
Koji proizvodi su vas razočarali?

You Might Also Like

17 comments

  1. Redovno čitam tvoj blog od kada si prvi put napisala post #budilepsa. Što se tiče danasnje teme, slažem se sa tobom u vezi velnea suvog sampona, apsolutno ništa ne radi. Čudim se zašto ne valjda ovaj blender, kada je meni potpuno ok, pošto sam prosle godine kupila, ali u bugarskoj. Verovatno su nama poslali losu verziju, pojma nemam. A ovaj Essence hajlajter je toliko lep, da mi je malo trebalo da ga kupila, i ipak sam odustala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Blender je prvo bio sjajan, a onda su ga promenili, i sad je nikakav :(

      Избриши
  2. Ja se za blender totalno slazem. Vidim da se i tvoj deformisao. Meni je i pukao posle tri pranja otprilike a nezno sam ga prala. Bolje kupiti kvalitetnu cetku za puder nego menjati stalno te (a zbog higijene moraju se cesto menjati) koji nisu vredni ni tih 300+ dinara koliko kostaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je on kao dopuna četkama, trebaju mi oba, ali ovaj neću kupovati sigurno. Probaću Aurin, njega dosta hvale.

      Избриши
  3. Mnogo mi je drago sto si se vratila blogovanju :) Nisam nista od ovoga probala ali me zanima ovaj Nyx gel za obrve. Steta za Essence rumenilo, stvarno dobro izgleda. Videla sam u prethodnom postu da koristis Revlon Colorstay, zanima me gde ga kupujes? Znam da ga navodno ima u parfimeriji Altea u Beogradu. Jako zelim da ga probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga :) Ja sam iz Kragujevca, i Colorstay kupujem u jednoj privatnoj parfimeriji, nisam sigurna gde ima u drugim gradovima :/

      Избриши
  4. Nista od ovoga nisam koristila, a posle ovog posta svakako necu. Hvala za info.

    ОдговориИзбриши
  5. Jesi li nasla neki dobar prah za volumen kose? Imam nyx gel za obrve i meni je odlican :D

    ОдговориИзбриши
  6. I meni se ne dopada Ebelin blender, a potpuno isti utisak imam i o Killys sundjeru ( kostao je oko 500 din a nista ne valja ). Aurin 3D je, s druge strane, super :). Ove kremaste Avonove senke me vec dugo kopkaju ( kupiti ili ne kupiti ? ), medjutim kad su vec tako suve, preskacem - hvala za prenesene utiske. Kristina

    ОдговориИзбриши
  7. NI meni se ne dopada, greska :) Kristina

    ОдговориИзбриши
  8. A ja baš pripremam recenziju gela za obrve koji me je oduševio.. Nešto najbolje što sam probala za obrve do sada.. No, to kaže osoba čije obrve su maltene nepostojeće, retke i svetle boje, tako da gelom iscrtam željeni oblik i jej, tu su i ne mrdaju :D Isto želim i pomadice da probam, a vidim da i Maybelline olovke za obrve dosta hvale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa upravo to i ja mislim. Kada legne na kožu on je super, ali na gušćim delovima obrva se meni užasno kači svud redom..verujem da je na tvojim retkim obrvama super! :)
      Što se tiče olovaka, njih generalno ne volim :/

      Избриши
  9. Ništa nisam probala :D
    Pogledaj Shaumin šampon za suvo pranje, jeftiniji je od Batista a po mom mišljenju su isti :)

    ОдговориИзбриши