Latest Posts

Essence Soo glow highlighter

By 04:54

Ako ste na naslov ovog posta prevrnuli oči i rekli - 'aman, zar još jedna?!' potpuno vas razumem. Ova stvarčica je potpuno preplavila internet, i nije mi ni na kraj pameti bilo da mu radim milionitu recenziju. Iskreno, nije me previše mamila ni sama kupovina. Onda sam videla drugaricu sa najlepšim Kim K jagodicama ikada, i kad mi je rekla da je krivac ovaj hajlajter, i zaprepastila se kako ga još nisam kupila, bilo je rešeno. Obišla sam tri DM-a, i u poslednjem u koji sam ušla ugrabila poslednji koji je ostao, i srce mi je konačno bilo na mestu. Evo kako mališa izgleda. 



Pakovanje nije ništa posebno, što je i razumljivo imajući u vidu cenu od oko 350 dinara. Mala plastična kutijica, bez nepotrebnih ogledalca i četkica. Dolazi u dve nijanse, moja je 10 Look on the bright side.

Boja mi se jako dopala, na prvi swatch. Nije presvetla, a ni previše žuta, nego taman na sredini. Svetla vanila bi mi bila najpribližnija asocijacija. Najprijatnije iznenađenje mi je bilo što je šimer jako sitan i suptilan. Proizvodi ovog tipa nižeg cenvnog ranga vrlo često imaju krupan gliter i šljokice, što izgleda lepo ako ste na proslavi svog devetog rođendana, i nikad kasnije. Kod ovog hajlajtera krupnih šljokica nema, sjaj je dovoljno diskretan i dovoljno intenzivan u isto vreme. 


Što se tiče teksture, bojala sam se da će biti previše masan, međutim jako se brzo suši i setuje u puderasti finiš, tako da nikako ne izgleda masno. To brzo setovanje može da bude i problematčno, mislim da je najbolje brzo raditi sa njim, da se ne bi setovao dok se ne razmaže tačno onako kako želite. Meni se najviše dopada kako izleda kako se nanosi prstima, mada i manje sintetičke četkice dobro odrade posao, recimo RT Deluxe crease brush. 

Najbolje izgleda kada se nanese preko tečnog pudera, a kada se preko nanosi kameni ili puder u prahu, samo se malo zaobiđe mesto gde je hajlajter, ili se tu bude lakše ruke, i nema zime :) Može da se nanosi i preko praškastih proizvoda, kada može da se desi da se zakači na fine dlačice na licu ili da deluje malo teže, ali opet, to nije ništa što jedan štrc fiksatora ili Fix + ne može da reši.

Pigmentacija je pristojna, jedan sloj je taman za dan i jako dnevno svetlo, bez efekta disko kugle, a za jači efekat se lepo nadograđuje i zaista je teško preterati. Postojanost je pristojna, počne da bledi zajedno sa rumenilom, što je kod svakog individualno zavisno o tipu kože. Ja sa svojom normalnom ka mešovitoj nemam problem sa trajnošću, naročito na delovima lica gde stavljam hajlajter.


Na slikama ispod je nanet prvo u jednom laganom sloju, a na drugoj je utapkan i drugi, malo deblji sloj.



Sve u svemu, jako sam prijatno iznenađena ovim proizvodom, vredeo je jurnjave po radnjama, i toplo ga preporučujem kako početnicima, koji žeće da uvrste hajlajter u svoju rutinu šminkanja, tako i opsesivnim skupljačima šminke, jer...pa, treba nam.

Koji je vaš go-to hajlajter?

You Might Also Like

13 comments

  1. Da li je ovo limititirana kolekcija?

    ОдговориИзбриши
  2. Ubedila si me da ga kupim :D ako ga nadjem.... �� nadam se da hocu. Koji su to lakovi na tvojim noktima? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim da navodim ljude na trošak :D
      Ovaj nude je Essie - Spin the bottle, a šljokice su Avon Stardust - Crzstalyzed pink :)

      Избриши
  3. Ja imam br.20 onaj rozikasti i to je jedini highlighter koji imam :D i zaista mi se svidja, posebno sto nisam fan sljokica a na njemu su bas sitne i suptilne. Slatko si me nasmejala recenicom za deveti rodjendan. :D A imamo isti Avon lak =^.^=

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lep je i roze, ja sam se dvoumila, ali imam rozikasti Nyx tecni iluminator, pa sa, se odlucila za ovaj :) Avonov cekam i tamnoljubicasti iz ove kolekcije :))

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Essence je napravio odličan posao s ovim proizvodom. Kratko i jasno - volim i koristim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve vise me prijatno iznenadjuju proizvodima, nekoliko ih svakodnevno koristim :)

      Избриши
  6. Moj je onaj rozikast, baš mi se sviđa, ali ga ne nosim preko dana. Strah me da ne preteram pa da ne sijam kao disko kugla :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nećeš sigurno, samo malo na jedan prst, a ako bude puno, malo transparentnog pudera preko :)

      Избриши
  7. Super post,bas cu da potrazim i ja ovaj. Samo jedan savet,kad bi iskljucila ovo iskakujuce za fb,malo smeta.

    ОдговориИзбриши