Latest Posts

Omiljeno u maju

By 03:30

Ovaj post je bio islikan kada mu je bilo vreme, dakle pre dve nedelje, ali sam do te mere bila zatrpana obavezama da nisam stigla ni da sredim fotke, ni da ga iskucam. U maju sam kupila dosta novih stvari, ali mnoge od njih nisam testirala dovoljno dugo da bi se našle u favoritima. Favorita ovog puta nema mnogo, ali su zaista odabrani i meni fenomenalni.






White Glo sistem za izbeljivanje zuba - definitivno proizvod za koji ste me najviše pitali i koji mislim da vas najviše i zanima, pa se neću libiti da se raspišem. Planirala sam da uradim zasebnu recenziju, ali toliko sam se namučila oko fotografisanja zuba, nikako nisam mogla da uhvatim realnu razliku na slikama, da sam potpuno isfrustrirana odustala, i rešila da ovako pokušam da vam nahvalim ovo čudo. Jednom rečju, mislim da za ovu cenu ništa ne daje toliko dobar efekat. Sistem funkcioniše tako što se gel za izbeljivanje stavlja u gumene uloške za gornju i donju vilicu, i drži se po pet minuta dnevno, dve nedelje neprekidno, pa se nedelju dana pauzira, i posle se odradi još jedna nedelja tretmana. Nakon toga se rezultati održavaju tretiranjem otprilike jednom nedeljno, a tretman se ponovo ponavlja otprilike kada osetite potrebu. Jedno pakovanje će vam sigurno trajati za dva puna kruga od po tri nedelje, sa održavanjem između. Za cenu od 15-ak evra (1800 dinara), zaista je pristupačno. E sad, rezultati. Moji zubi su izbeljivani peroksidom pre dve godine, i otad su prilično beli, ali ne blistavo beli, s tim da su trojke, četvorke, i donji zubi uvek malo žući. Razliku sam primetila posle prve nedelje. Govorim o razlici koja je baš vidljiva, minimalne razlike se primećuju već od prvog tretmana. Posle dve nedelje razlika je sigurno dve-tri nijanse, a kada sam posle pauze odradila i treću nedelju, mogu pouzdano da tvrdim da mi zubi nikada nisu bili belji. Ne pamtim da me je u životu toliko ljudi pitalo šta sam radila sa zubima, bukvalno su svi bili ubeđeni da sam išla na skupa izbeljivanja od par stotina evra. Kupila sam i White glo pastu i četkicu, koja mi se jako dopada, jer je mekana, a ja imam osetljive desni. Ne znam koliko bi pasta sama po sebi imala efekta, ali kombinacija je odlična. Proizvod mi nije izazvao nikakve iritacije zuba ni desni. Slike pre i posle, koje nisu baš reprezentativne (ali bolje nemam), su na mom Instagramu, ovde.



 Loreal Skin perfectionist gel za umivanje za suvu i osetljivu kožu - preporuku za ovu umivalicu videla sam kod Ane Vukosavljević na blogu, klik. Imam kombinovanu kožu, ali proizvodi za masnu često umeju da je isuše. Ovu umivalicu koristila sam na celom licu, a ako je bilo masnijih delova, oni su bili tretirani Avon clearskin, o kojoj sam već pisala ovde. Ova je ređe gelaste teksture, ne peni puno, lepo očisti lice, ne zateže, ne masti, ne pravi nikakve probleme, nemam zamerku. Košta manje od 500 dinara. Detaljnu recenziju pogledajte kod Ane na blogu.


Garnier 5 seconds Miracle blur prajmer - o ovom prajmeru sam čitala podeljena mišljenja, i nije me mamilo da ga kupim, nisam imala neka očekivanja. Ipak, skoro mi je zatrebalo milion stvari odjednom, sve se istovremeno potrošilo, a on je bio na nekoj povećoj akciji, i kupila sam ga za oko 600 dinara. Nisam se pokajala ni najmanje. Veoma me podseća na Nyx pore filler, koji jako volim, s tim što je za nijansu ređi i za nijansu slabijeg dejstva, ali ništa drastično, posebno imajući u vidu da je po standardnoj ceni duplo, a na sniženju skoro trostruko jeftiniji. Prilično matira, i fino popini neravnine bilo kod tipa na licu. Nisam primetila da drastično produžava trajnost pudera, ali to ni ne obećava. Dobar je i za dane kada se ne šminkate, da samo malo ujednačite ten. Naravno, ne očekujte da potpuno popuni veliki ožiljak od akne ili da potpuno zamaskira dublje bore, ali mislim da taj efekat generalno ne treba očekivati od bilo kog mejkap proizvoda.

Revlon Colorstay tečni puder - ako ste imalo zainteresovani za šminku, čuli ste za njega. Od toga da je zamena za čuveni Mac studio fix fluid, preko toga da nema boljeg drogerijskog pudera, pa do toga da pravi haos na licu. Što se mene tiče, Mac nisam probala, iritacije mi nije izazvao, a iako ga ne bih nazvala najboljim, svakako je jedan od najboljih drogerijskih pudera koji sam ja probala. Postoji u dve verzije, za suvu i normalnu, i ovaj moj, za kombinovanu i masnu kožu. Moja idealna nijansa je 180 - sand beige, odgovaraće onima koji su Mac NC 20 ili Bourjois 52, ali je od njih znatno manje žut i više neutralan, što meni više odgovara. Nanosila sam ga i prstima, i četkom, i sunđerom, i gusta četka mi daje vrhunski efekat, jaka prekrivnost koja uopšte tako ne deluje, ako razumete šta hoću da kažem. Nanošenje uvek završim tako što vlažnim sunđerčićem pređem svuda, tako da upijem eventualan višak, pa otud taj malo prirodniji finiš. Može se nadograđivati, ali oprezno i u tankim slojevima. Ako nemate velike nepravilnosti, korektor vam neće biti potreban. Traje ceo dan, sa blagim setovanjem, i eventualno jednim matiranjem T zone, i to samo po ovim vrućinama. Ako ipak više volite laganije pudere i blagu prekrivnost, preskočite ga. Takođe se lepo slika, iako su mi mnogi tvrdili suprotno.



I, stigosmo do grehova grešnih. Ode moja zabrana kupovine dovraga. Šalu na stranu, ako pratite blog znate da stalno preporučujem maksimalno povoljne olovke i ruževe, i sada je došlo vreme da se počastim sa dva ruža sa višegodišnje liste želja - Mac Creme cup i Ruby woo, kao i Prep+prime bazom za ruž.

Što se tiče baze, providna je, na bazi pčelinjeg voska, i meni je dvostruko korisna, jer je fantastična ispod mat karmina, ublažava im suvoću i sprečava da se hvataju na suvlje delove, a onim karminima od 100-200 dinara daje na kvalitetu i produžava trajnost. Win-win!

Mac Creme cup je jedan od najpoznatijih Mac ruževa, cremesheen finiša, dakle lagan, kremast, srednje pokrivnosti i trajnosti, i blago sjajne završnice. Sve to volim kod svetlih karmina. Boja je svetla nude - roze, relativno toplog podtona, ali bi i hladnijim devojkama pristajao. Nije Barbi roze, pa ne deluje kao tinejdž boje, ako me razumete, nekako je lepa, umerena svakodnevna nijansa, a s druge strane, za tamniji smokey eye je idealan partner. Ipak, ukoliko vam je ten tamniji od NC/NW 30, budite oprezni da vam ne deluje krečasto na usnama, budući da je zaista svetao. Meni najbolje stoji sa mrvicu tamnijom olovkom. Ukoliko ste ga kupili, i svetao vam je, pokušajte da ga nosite na sredini usana kao hajlajt. Sa bazom i olovkom traje 4-5 sati, bez njih oko 3 sata, s tim što računajte na češće popravke ukoliko jedete i pijete.

Kraljica među crvenim karminima, Ruby woo ima svoje kultno mesto među ljubiteljima šminke s razlogom. Klasićna Holivud crvena blago hladnog podtona, što znači da će vam zubi delovati beljim. Ovo je univerzalna crvena nijansa, za koju ne mogu da zamislim da nekome ne bi pristajala. Na mom belom tenu i svetlim očima je zaista najlepša crvena koju sam ikad imala. Finiš je retro matte, što znači da je apsolutno i totalno mat, što dalje znači da satima ne mrda, ne razliva se i ne preslikava, ali isto tako je vrlo suv. Tu dobro dođe u pomoć prep+prime lip, i da ne deluje suvo, i da dodatno otkloni potrebu ta popravljanjem. E sad, uvek je važno dobro pripemiti usne za ovakve ruževe, o čemu sam pisala ovde i ovde, a ukoliko ga baš nosite od jutra do mraka, za popravke iskoristite moje savete iz ovog posta. Ovaj karmin definitivno skinite pa stavljajte ispočetka, dodavanje sloja na sloj nikako ne izgleda dobro.

Svoč na ruci je prilično realan.



To bi bilo to za ovaj mesec. Pišite mi šta od ovoga želite, koristite i volite :) Ja sam u međuvremenu dodala još neke stvarčice sa wish liste, i već vidim da će idući favoriti biti malo duži, ali pre toga ću vam pokazati neke vrhunske i povoljne palete senki... stay tuned!

You Might Also Like

15 comments

  1. Gde ima da se kupi revlon puder i koliko kosta? Definitivno cu probati white glo

    ОдговориИзбриши
  2. Probaj, nećeš se pokajati sigurno! Revlon pudera ima po privatnim parfimerijama, pa mu i cena varira, ja ga u Kragujevcu kupujem u Mag parfimeriji po ceni od 1500 dinara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,ako neko zna gde ga ima u Beogradu neka javi :)

      Избриши
    2. Meni se čini da mi je neko pominjao da ga ima u Mauricijus parfimeriji na Slaviji, ali moguće da grešim :(

      Избриши
    3. Ima ga u Mauricijusu na Slaviji, apoteka u Piramidi ili eventualno Mauricijus u podzemnom prolazu na Terazijama

      Избриши
  3. Анониман17. јун 2015. 10:28

    Gde da trazimo ovaj set za izbeljivanje? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Taj Loreal gel za umivanje koristim već neko vreme i preeeezadovoljna sam :)

    ОдговориИзбриши
  5. Dopadaju mi se tvoji favoriti. Tolika pomama vlada za Ruby Woo, a na meni izgleda užasno :D
    Sviđa mi se Creme cup doduše :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj ja ne mogu da zamislim da on nekome ne stoji :) Možda onda Russian red?

      Избриши
  6. Vec dugo nisam cula da neko spominje Colorstay dok je jedno vreme bila prava pomama. Ja imam bubuljice na licu tako da je meni sluzio svrsi ali nije mi bas omiljeni drogerijski puder. Merkam vec duze vreme Mac ruzeve i Creme cup mi izgleda savrseno, zato sto nije skroz nude sto nekada moze da izgleda isprano na meni

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelep je Creme cup zaista, mada Mac ima jedno 10 različitih nude nijansi na mojoj wish listi :))

      Избриши
  7. Odlican post!
    http://workoutaddictedgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko dugo traje efekat belih zuba nakon ove dve tri nedelje nakon sto si koristila ovo cudo? Odusevljena sam ucinkom, ali ako ce mi trajati kratko ne bih bas bacala 2000din za to. :)

    ОдговориИзбриши