Latest Posts

Omiljeno u martu

By 04:46

Ovog meseca sam isprobavala više novih stvari nego prethodnih meseci, nešto sam kupila, nešto su bili poklončići, a ponovo sam počela da koristim i neke zaboravljene lepote koje su čučale poluzaboravljene. Evo proizvoda koje sam volela u martu.





Počeću od baze.






Nyx photo loving primer - ovo je klasičan providan silikonski prajmer, koji ranije nisam koristila za svaki dan, već uglavnom uveče, kada želim više mat izgled i jaču pokrivnost. Ne razlikuje se puno od ostalih prajemra ovog tipa koje sam probala, jako podseća na Sephorin, iako je ređe teksture, daje maletene identičan efekat, a duplo je veća mililitraža za istu cenu (oko 1200 dinara). Ako volite silikonske prajmere, koji matiraju i daju klizav osećaj na licu, probajte ovaj, nećete se pokajati. Ovakvi prajmeri se takođe jako lepo slikaju. Meni je ovog meseca bio nezamenljiv ispod Avon calming mat tečnog pudera (recenzija ovde). Puder mnogo lepše klizi preko njega nego preko drugih prajmera koje sam probala, i jako mi se dopadao sveukupni efekat.



Mislim da nije bilo dana da sam se šminkala, a da nisam posegnula za Nyx hihglight & contour paletom, o kojoj sam vam pisala ovde.  Mišljenje mi se nije promenilo, i dalje je obožavam. Nije baš reprezentativna na slici jer se prilično trusi, ali mi to ni najmanje ne smeta, jer je sam proizvod odličan.

Za nanošenje i blendanje konture i hajlajta, obožavala sam ove dve četkice - Blush 97E i Avon Luxe bockalicu. O njima ste čitali ovde i ovde.  Pitali ste me kako konturišem i kojim četkicama, i to izgleda oprilike ovako - boskalicom nanesem konturu i malo izblendam, a onda Blush četkicom blendam još malo, i nanesem hajlajt ispod konture, i dobijem pravi airbrush efekat, baš onako kako volim.



Bourjois pečena rumenila imam više od pola godine. Čitala sam dobre recenzije, preslatka su mi pakovanja, volim pečena rumenila jer mi uz njih ne treba hajlajt, a i postojana su (omiljena su mi Deborah pečena rumenila), a ova dolaze u najslađoj ambalaži ikada, pa sam rešila da ih probam. Međutim, na prvu nisam bila oduševljena pigmentacijom, osećala sam da mi treba i grublja četkica koja kupi više proizvoda, i poprilično jak pritisak na proizvod, i dva tri dodavanja, da bi to bila boja koju želim, a sva ta gnjavaža apsolutno nije dolazila u obzir, pa su ova rumenila stajala nova i nekorišćena. Onda sam  negde na internetu nabasala na neku recenziju pečenih senki koje isto nisu bile dovoljno pigmentovane - dok se ne ostruže površinski sloj. I tako sam ja uzela kartončić i sastrugala prvi sloj rumenila, i potpuno se oduševila! Rumenila kao nova, prelepa, pigmentisana, sve što sam i očekivala od njih. Evo svočeva nijansi koje ja imam.



33 Lilas d'or - tamna rozikasto - šljivasa sa zlatnim šimerom, žao mi je što je nosam koristila jesenas i zimus, prava je nijansa za hladne dane.

37 Rose pompon - veoma zahvalna topla svetlo roze boja, ni previše Barbi, ne previše svetla, odlična suptilna nijansa za svaki dan nama svetle puti.




Konačno sam oporavila nokte, i ovog meseca sam se igrala sa lakovima do mile volje. Najčešće su bili beli, jer ih obožavam, a beli lak koji jako volim je IBD u nijansi Whipped cream. U dva sloja dobijem potpunu pokrivnost, bez rupa i crtica, što je za beli lak retko. Moj je već pri kraju, i definitivno ću ponoviti kupovinu.

Kada nisu bili beli, bili su šljokičasti. Zaljubila sam se u Avon Stardust kolekciju lakova. Dve nijanse koje imam su Crystalized pink i Polished Plum. Koristila sam ih i same, i sa sjajnim top coatom, ali najviše su mi se sviđali kada preko njih stavim Aura mat top coat. Zadrže svoju teksturu i višedimenzionalnost, a malo se 'smire' pa budu malo prikladniji za dan. Jako vam se dopala kombinacija Polished plum i mat top coat-a koju sam vam pokazala na Instagramu. Ako me ne pratite, možete ovde



Balea mleko za kosu sa Mangom i Aloe verom - verovali ili ne, ovaj blogerski favorit sam probala tek skoro, i na prvu shvatila da je to što jeste s punim pravom. Lepo raščešlja, razmrsi i obloži dlaku pre feniranja, štiti od tiplote, a ne otežava kosu, jednom rečju, radi vrlo sličnu stvar kao moj najdraži Revlon Uniq One, za četvrtinu cene. Za razliku od rajskog Revlonovog, ovaj nema miris koji mi se dopada, ali to je samo stvar ukusa. Miris nije neprijatan, samo ja ne volim da mi kozmetika miriše na hranu :)

Avon Clearskin umivalica sa salicilnom kiselinom - ovo sam dobila na poklon, i mislila sam da mi neće odgovarati, pošto nemam problematičnu kožu. Međutim, ja sam ga koristila svako drugo ili svako treće veče, ne na celom licu, već samo na nosu, oko nosa, i na bradi, gde imam više mitisera, i bila sam oduševljena što ih je prilično smanjio. Za celo lice bi bilo preagresivan i isušujuć, bar meni, ali masnokošci bi mogli da obrate pažnju na njega.



U februaru me je kontaktirala gospođa Ceca iz firme Blue Moon Plus, koja se bavi proivodnjom parfema, sa bazama koje stižu iz Francuske, i bila je ljubazna da mi pošalje nekoliko na testiranje. U prvi mah sam bila skeptična, pošto umem da budem snobić kada su parfemi u pitanju, ali sam im dala šansu i jako se prijatno iznenadila. Nikada ne bih pisala ono što ne mislim, zato što sam dobila proizvod na poklon, tako da se tu u startu ograđujem. Pakovanje samo po sebi nije ništa specijalno, što je i razumljivo, s obzirom da su više nego povoljni. Izbor nijansi je veliki, a ukusi se, naročito kada su mirisi u pitanju, neopisivo razlikuju, pa vam neću pričati o samim notama, već o kvalitetu. Parfemi su izuzetno postojani, po 7-8 sati ne mrdaju, a ove bočice možete nositi sa sobom i štrcnuti koji put u toku dana. Pri prskanju se oseti jači alkohoni miris koji ispari posle minut dva, i posle toga miris ne menja svojstva, što je ranije umelo da mi smeta kod jeftinijih parfema - budu lepi pola sata, nakon čega nekako otežaju. Toga kod ovih parfema nema. Sve u svemu, i dalje sam snobić za parfeme, i mislim da ovo možda ne bi bio reprezentativan poklon drugome, ali kada niste pri parama, ili želite da probate notu koju niste koristili, a da ne rizikujete da potrošite 60-70 evra pa da vam se ne dopadne, ili želite praktično pakovanjce za poneti, ovi su vredni probanja. Prodajna mesta postoje u skorom svakom gradu u Srbiji.

I za kraj, jedan random favorit.



Pošto sam odgledala sve što je izašlo od Scandala, na red je došla nova serija - Empire. Neću vam spojlovati ukoliko niste gledali, a želite, uglavnom, odlična serija vrhunske produkcije. Zabavna, brza, sa odličnim glumcima i još boljom muzikom. Poledajte makar pilot epizodu, sigurna sam da će vas uvući.

Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se dopao. Pišite mi da li delimo favorite, obaezno javite ako se navučete na seriju, i pišite ša želite naredno da čitate! 

You Might Also Like

6 comments

  1. NYX paleta za konturisanje i hajlajt izgleda mnogo dobro i svakim danom je želim sve više. :) A Scandal još nisam počela gledati, umesto te serije baciću pogled na Empire :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš se pokajati ako je kupiš sigurno! Empire ima samo jednu sezonu, odgledaćeš je za nekoliko dana, a Scandal će ti uzeti dušu kad dođe na red :D

      Избриши
  2. Ova NYX paleta za konturisanje je toliko divna da ću definitivno morati da je uzmem uskoro.Avonovi lakovi su jako lepi,pogotovo ovaj tamno ljubičast.Super favoriti! :)

    ОдговориИзбриши