Latest Posts

Blush četkice + DIY spot brush cleaner

By 06:38

Možete imati savršene proizvode ispred sebe - Lorac pro senke, Nars puder i korektor, Tarte rumenila, Hourglass hajlajtere, i sve ostale divote za kojima verovatno čeznete ako vas iole interesuje šminka, sve to vam neće dostići svoj pun potencijal i divotu, ukoliko nemate odgovarajući alat. Kao i za svaki zanat, dobar pribor za rad je pola posla. 

Kada se počinje sa prikupljanjem četkica, odnosno kada neko tek ulazi u celu tu zbrku, ne zna šta mu sve treba, youtube vas ubedi da vam treba sedamsto četkica od po 20 evra, sve to može biti vrlo zbunjujuće i opterećujuće, tako da su preporuke za povoljne četkice dobrog kvaliteta uvek dobrodošle. Ima više brendova koji su odlični, ali ne tako dostupni kod nas (ograničen izbor RT od skoro može da se kupi u DM-u, ali je jako mali). Zato su Blush četkice, dostupne u Alexandar cosmeticsu, i sve ispod 1000 dinara, a izuzetnog kvaliteta naspram cene, vredne svake pažnje i pomena. Evo moje trenutne skromne kolekcije Blush četkica, koja se konstantno širi.



Ono što je manje-više zajedničko za sve Blush četkice je minimalistički dizajn, koji se meni lično jako dopada, bez nepotrebnog šarenila, dobar kvalitet i drške i dlačica, lepo ponašanje pri pranju, brzo sušenje, veliki asortiman kako četkica za lice, tako i za oči, kombinacija prirodnih i sintetičkih dlačica, i povoljne cene. Kompletan asortiman možete pogledati na njihovom sajtu ovde.

Počeću od četkica za lice, s obzirom da ih imam najmanje.


Četkica za puder 32 - sigurna sam da ste za ovu četkicu već čuli, jako je poznata i hvaljena, s dobrim razlogom. Sigurn oje jedna od najboljih za nanošenje tečnog pudera koje sam koristila. Idealnog zaobljenog oblika, prilično gusta, ali savitljiva, ni premala ni prevelika, zaista daje jako lepu pokrivnost i 'buffed' završnicu, i brzo se radi sa njom. Brzo se suši, ne ispadaju dlačice, moja već godinu dana ne mrda i ne menja se. Ja je najčešće koristim za tečni puder, ali može se koristiti i za puder u prahu, konturu, kremasto rumenilo... Ako biste se počastile samo jednom četkicom, neka to bude ova. 



Četkica za puder 97 E - moje najnovije otkriće i ljubav na prvi pogled. Ona je od prirodne dlake, i iako na sajtu piše da je namenjena i za tečni puder, ne pokušavajte to kod kuće, ima za tečni puder boljih varijantu. Ova je, međutim, savršena i za setovanje pudera i korektora, i za hajlajter, i za nanošenje i blendanje konture, i ja je do te mere izrabljujem otkad sam je kupila, da ću sigurno kupiti još jednu, da ih rotiram, i da mi jedna čista uvek bude na dohvat ruke. Široka je, zaobljena, i dovoljno pljosnata da lepo 'uhvati' udubljenje ispod jagodice, ili, u mom slučaku, da ga napravi ni iz čega.

Idemo na četkice za oči:


Četkice za oči:

Četkica za senku 14 D - ove pljosnate sinetičke četkice obožava, i volim da ih imam više, različitih veličina, jer su možda najfunkcionalnije od svih. Ovakvim četkicama možete nanositi korektor, većim na podočnjake, manjim na bubuljice, odlična je za gliter, pigmente i jako šimeraste senke, kada ih nanosite mokre. Ja ovu konkretnu koristim najčešće za nanošenje korektora ispod obrve.

Četkica za senku 13 - dlačice kod ove četkice, iako su sintetičke, meni daju osećaj kao da je prirodna dlaka u pitanju, jedna je od najjeftinijih, a meni sigurno jedna od boljih. Ima neobičan oblik, s obzirom da je za oči, ovakav iskšen oblik obično imaju četkice za rumenilo. Debeljuškasta je, kosa u prilično gusta, i može se koristiti i za pakovanje senke na seo kapak, i u prozračnijem i u debljem sloju,lepo leže i ispod obrve, a dobra je i za nanošenje boje u pregib kapka, ne toliko za blendanje.


Četkica za senku 16 A - ovo je jedan odličan smudger, gusta i vrlo kratka četkica od prirodne dlake, odlična za razmazivanje olovke ili senke za smokey efekat, i za precizno nanošenje senke uz liniju i gornjih i donjih trepavica. Nema greške.

Četkica za senku 65 e - ovo je takozvana pencil četkica od prirodne dlake - gusta, zbijena i zašiljena četkica. Ja dosad nisam naišla na pencil četkice nigde u drogerijama, ispravite me ako ih negde ima. One su izuzetno zgodne za svakog ljubitelja smokey eyes-a, za produbljivanje pregima, razmazivanje donje linije trepavica (recimo nakon nanošenja senke sa prethodnom, sa ovom se razmaše, i probudili ste Olsen bliznakinju u sebi), kao i za naglašavanje spoljnog ugla oka, a neizostavna je i kada se radi popularni cut crease (koji mi nikad neće sasvim leći na srce).



Četkica za obrve 20 - ovih imam uvekbar tri komada na lageru. na sajtu piše da je za obrve, ja koristim i za obrve, i za ajlajner, a kako ih perem posle svakog korišćenja, volim da ih imam više za rotaciju. Izuzetko ne tanka i precizna, i za mene je idealne čvrstine i za gel ajlajner, i za popunjavanje obrva. Menjam ih na 7-8 meseci, pošto se malo rascvetaju, ali za oko 200 dinara, mogu slobodno i kraće da mi traju, ipak ih obožavam.

Četkica za senku 19 B - Sada mislim da je trebalo da je uslikam pored četkice 14 D, budući da je koncept isti - pljosnata sintetička gusta. Ova je duplo uža, izuzetno precizna, za nju važi sve isto što i za 14 D. Ja je najviše koristim kada radim krem konturu, tako što njome iscrtam sve poglavica linije na licu, pa ih posle natenane blenam drugim četkama i sunđerom.

Toliko o samim četkama. Oprostite mi što ne znam cenu svake pojedinačne, uglavnom, sve su ispod 1000 dinara, a za senke su uglavnom i ispod 500. Ako neke nisu baš reprezentativne na slikama, razlog je što su mi borbeni drugari odavno, i naravno da nisu prelepe kao nove.

I bonus za ovaj video - DIY čistač za suvo pranje četki. Između pranja vodom i šamponom, kada nema baš potrebe za njim, a ipak treba dezinfikovati četkicu, očistiti je od jedne boje da bi se radilo sa drugom, ovakvi sprejevi su jako korisni, naročito kada nemateviše četkica za jednu istu namenu, pa ne možete da ih rotirate, nego ta jedna mora da posluži. Kupovni sprejevi umeju a budu skupi, a ovo je jedna, skoro pa gratis kućna varijanta.

Potrebno vam je:

-prazna bočica sa raspršivačem (ja sam koristila bočicu u kojoj je bio Sephora sprej za ovu namenu)
-alohol 70%
-ulje lavande (u apotekama i Lilly-ju, oko 300 dinara)
-destilovana voda, ohlađena.



U bočicu sipajte destilovanu vodu i alkohol u odnosu 2:1, i dodati 10-20 kapi ulja lavande. I voila! Nema razlike u efektima ovog spreja ni sa jednim drugim koji sam koristila, sem te da je ovaj, kao što rekoh, skoro pa besplatan! Alkohol će da čisti i dezinfikuje, ulje lavande takođe ima antibakterijska svojstva, a sprečiće isušivanje četkica koje bi mogao izazvati alkohol. 

Za one koji nisu koristili ovakve sprejeve - upotreba je prejednostavna. Prsnite dva-tri puta na ubrus i provrtite prljavu četkicu.



I četkica je spremna za korišćenje. Suši se za pola minuta maksimum.


Imajte na umu da ovo ne može zameniti temeljno pranje četkica, već je brzinsko rešenje, korisno i povoljno.

Nadam se da vam se dopao post i da vam je savet o čišćenju koristan i da ćete ga isprobati. Pišite mi koje četkice volite i koristite!

You Might Also Like

9 comments

  1. Анониман29. март 2015. 07:28

    Kako si samo lepo napisala ovaj post,sve je lepo objasnjeno,fotografisano i opisano,bas mi se svidja! Danas na nasim prostorima ima toliko mnogo beauty blogova a na retko kom moze da se nadje ovako kvalitetan napisan clanak,ni previse dugacak ni prekratak,sa odlicnim fotografijama,uvodom i gde je sve odlicno opisano! Svaka cast :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29. март 2015. 09:19

    Post je razbio, bravo :) Milina je bila citati ga. Olsen bliznakinja me nasmejala :D Cetkice pasionirano skupljam otkako sam otkrila blogove, dosta sam saznala o njihovoj primeni itd..Imam Aurine, Essence, Impaline, Cala, Blush (imam i 32, izuzetna je,najvise je koristim za rumenilo). Iz tvog posta paznju su mi privukle 97 E i 13, moram da ih potrazim vec sutra :) Kristina

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa recenzija, imam njihovu cetkicu za senku a htela bih jos neke da nabavim. Da li ima neka njihova cetkica koju bi mogla da mi preporucis za rumenilo (standardno u kamenu)? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post :)
    Koristim Blush četkice, za sada imam 3, trudim se da s vremena na vrijeme kupim jednu po jednu, jer su povoljne a i kvalitetne. Sledeća na spisku je četkica za puder 32, jer je super po ovome što sam pročitala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobili su sada još nekoliko novih, ja sam potpuno odlepila na 67E, zašiljena, za puder i korektor :)

      Избриши