Latest Posts

Omiljeno u februaru

By 11:09

Februar je u godini ono što je utorak u nedelji. Nikada mi nije previše inspirativan, polupospanost mi se sudara sa nagonom za prolećnim buđenjem, želja da ga prespavam sa željom da se pokrenem. Tako mi ni favoriti nisu previše interesantni, nema puno noviteta, što zbog manjka inspiracije, što zbog obuzdavanja impulsivnih kupovina. Sve u svemu, evo onoga što sam volela ovog februara - utorka.




Kokosovo ulje - apsolutni favorit meseca, i apsolutni favorit uopšte. Kupujem ga u zdravoj hrani, a košta oko 700 dinara, a traje jako dugo, koliko god da se ne štedi, što je kod mene slučaj. Spas za sve. Ovog meseca prvenstveno za kosu, pošto sam bila opsednuta uvijanjem, a ona je svakako tretirana i farbom i blanšem, kokosovo ulje je zaslužno što je zdrava i sjajna uprkos tome. Spaslo je i moje očajne zanoktice, koje su bile u nikad gorem stanju. što od vetra i hladnoće, što od isušujućeg Eveline 8 in 1 tretmana...


...koji je takođe favorit. Eveline 8u1 tretman  mi je oporavio nokte posle tri godine konstantnog nošenja gela, prošle godine, i otad ga uvek imam. Ima ga u Lilly i Dm radnjama, košta oko 300 dinara. Ovo mi je treća bočica. Koristim ga povremeno kao base coat, a jednom u 5-6 meseci moram da skratim nokte potpuno, i nekih mesec dana ga konstantno koristim, i nokti mi budu u fenomenalnom stanju narednih nekoliko meseci. Nemam problema ni sa pucanjem, ni sa listanjem. Kada ga dugo koristim, isuši zanoktice, ali rešim to kokosovim uljem. I vuk sit i ovce na broju. Pri čemu sam ja i vuk i ovca. :)



Konačno sam našla način da napravim talase koji mi se sviđaju i koji zapravo traju nekoliko dana. Alat koji sam koristila da ih napravim je ovaj Diva hot thong figaro. Kupila sam ga u Alexandar cosmeticsu pre oko godinu dana, koštao je malo manje od 5000 dinara, i verujem da zaista vredi tih para. Nisam prometila da mi jako oštećuje kosu, mada uvek koristim neki vid zaštite od toplote, a kosa je jako sjajna. Planiram jedan post samo o kosi, pa će biti opširnije i o oblikovanju i o nezi.



Koliko je ova slika očajna, toliko je ovaj parem prelep. Nikako nisam uspela da ga lepo uslikam, ova mirror površina me ubija. Gucci Guilty sam imala želju da kupim jako dugo, ali sam se bojala da će biti prejak za dan. međutim prevarila sam se. Odličan je. Nisam baš ekspert za opisivanje mirisa, ali recimo da je blago rezak i opor, ni najmanje sladak, a ima i neku svežu podnotu. Mislim da mi lepo leži i ne planiram da ga menjam neko vreme.



Aura fiksator - imam love-hate odnos sa ovim proizvodom. Mislim da odlično fiksira šminku, a ja volim da mi je šminka uvek dugotrajna, ma koliko da je minimalna. S druge strane, mislim da je raspršivač jako loš, prve dve - tri nedelje mi je prskao ogromne kapi na lice, koje se osuše i stvrdnu, a posle, kada je profunkcionisao normalno, pola proizvoda je već bilo potrošeno. Jeste li imali ovaj problem? Sve u svemu, odličan proizvod, loše pakovanje.

Cala uvijač za trepavice - priznajem da sam po pitanju korišćenja ovog alata, pošto sam prilično zadovoljna svojim trepavicama, a kada želim neki va-va-vum efekat, koristim veštačke. Međutim, razlika je jako velika, i ne planiram da ga opet zanemarujem. Ovaj Cala je u Alexandar cosmeticsu oko 300 dinara, i za sada sam jako zadovoljna njime, ali svakako ću u budućnosti da kupim i neki skuplji, koliko da napravim razliku.

Mac prep+prime highlighting pen - light boost. Ovo mi je takođe jedan od kultnih i zauvek omiljenih proizvoda, a ovog meseca sam ga koristila više nego inače, pošto sam bila sva siva i nikakva, jako mi je lepo otvarao pogled i davao budniji izgled. Košta između 2500-3000 dinara, ali je fenomenalan i ne troši se prebrzo.



Za kraj, usne. Ceo mesec sam nosila neutralne nijanse, pošto nisam bila raspoložena za eksperimentisanje, ali sam neutralne nosila u raznim kombinacijama. Ovo što sam jako volela je 'slaganje' boja, odnosno mešanje različitih srodnih nijansi da dobijem onu pravu. Ovo je sve što sam koristila, i sve je nižeg cenovnog ranga, jej! :)



Impala olovke za usta - obožavam ih. Koštaju oko 250 dinara, ima ih u privatnim parfimerijama, a kvalitet je kao kod dosta skupljih. Menu su lično bolje od Golden rose olovaka. Imam ih 3-4, i svakako planiram da nabavim još nekoliko. Mogu se nositi i samostalno, kremaste su, suše se mat, a meni ne isušuju usne. Nijanse koje ja imam su 234 i 230, prva je više ciglasta, a druga više mauve. Njih sam nosila svakodnevno, a preko jedan od sledećih karmina:



Golden rose ultra rich color karmin, nijansa 43 - lepa nude boja, sa mrvicom braon i mrvicom kajsijastog u sebi, polumat finiš, neisušujuća formula, solidna trajnost, savršen u kombinaciji sa olovkom broj 234.

Avon color indulgence karmin, nijansa Tawny rose, iliti Bloggers made me do it. Nikada me ne bi privukla ova nijansa na oko, deluje mi pretamno i previše braon, ali je jako prozračna i balzamasta, i na usnama poprima prelepu mauve nijansu, a tekstura je potpuno lagana, prijatna i negujuća, da već imam spisak nijansi koje planiram da kupim. Definitivno favorit. 

Kozmetika Mirjana watershine karmin, nijansa 603. Ovo je toliko prijatno iznenađenje da ja nemam reči. Za oko 200 dinara bolje prosto ne može. Karmin je kremast, prijatan na usnama, prelep satenski finiš, a ova boja je neutralna topla roze koja svima lepo stoji. Svakako ću ih nabaviti još, mislim da ova serija ima mali broj nijansi i da su sve jako nosive.

Essence lip cream, nijansa Keep calm and go for a walk. Ovo je najsvelija nude nijansa u ovoj postavci. Ne nosim je samostalno, pošto ne volim presvetle usne, a i formula je malo isušujuća, ali ga nosim preko svih karmina koje sam vam pokazala, na sredini usana, blago razmazan. Jako mi se sviđa kako to izgleda, nije drastično svetlija, ne eluje neprirodno, a opet da neki lepu dimenziju usnama. Ne znam da li ga još uvek ima po drogerijama, pošto je deo limitirane kolekcije. Bio je manje od 300 dinara.

Evo kako izgledaju svi ovi lepotani.



S leva: Essence, Golden rose, Avon, Mirjana kozmetika.

Okej, nisu ovoliko slični u prirodi :) Red je da prestanem da skupljam neutralne nijanse, vidim. Ali menu su sve potrebne i vrlo različite!

Što se tiče random favorita, broj jedan je domaći musli. Slikala sam proces pravljenja na Instagramu (ako me ne pratite, bacite pogled ovde). Trudim se da se zdravo hranim, i ne volim kupovne mešavine žitarica, ovu varijantu spremam sama i obožavam je. Pišite ako želite recept :)


I za kraj, serija koje mi je zaludela mozak do kraja (slika preuzeta sa google.rs)


Nisam preterani fan serija o omnipotentnim ljudima, više volim nešto malo realnije i malo laganije, ali sam bila potpuno hipnotisana serijom Scandal. Fanovi serija Shonde Rhimes znaju šta znači 'Nobody is ever happy in Shondaland', a vi koji niste, toplo vam preporučujem da pogledate makar trejler. Pitanje za one koji prate seriju - koliko je savršena šminka Olivije Poup?????

Eto, toliko. Da li ste koristile nešto od ovih proizvoda? Koji su vaši favoriti?

You Might Also Like

7 comments

  1. Može recept za musli :)
    Gde kupuješ Mirjana karmine?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće recept u nekom wellness postu :) Ili mi piši na mail ako želiš odmah da spremaš :)
      Ja ih kupujem u privatnoj parfimeriji u KG-u, nisam sigurna gde ih ima po Beogradu.

      Избриши
  2. Impala olovke mi se bas dopadaju, volela bih da ih pronadjem negde posto obozavam olovke za usne koje mogu da nosim umesto ruza :) Kokosovo ulje planiram da kupim da oporavim kosu.. Essence sjaj imam identicnu mat nijansu ali je iz neke druge kolekcije, skroz je isti osim slova.. Parfem je presavrsen :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih kupujem u privatnoj parfimeriji u KG-u, probaj na mestima gde drže Golden rose. Probaj ulje, nećeš se pokajati sigurno :) Drago mi je da delimo favorite :)

      Избриши
  3. Анониман11. март 2015. 14:32

    Skoro sam otkrila tvoj sladak blog i evo napokon da ostavim komentar :) Imam Aurin fiksator i rado ga koristim, nemam vecih zamerki osim sto mi kao malo zacementira lice (Avonov mi je bolji:)). Svi proizvodi za usne su ti divni ! Narocito se slazemo u vezi sa Impala olovkama koje su izuzetne a ne pise se o njima po blogovima, jesi li primetila to ? Ruzevi mi se svi do jednog svidjaju, imam Don Juan 603 i volim taj ruz iako sam presla na jace boje, od Essence-a imam istu ovakvu nijansu samo iz mat linije sjajeva, a mislim da cu probati i Tawny Rose posle tvog iskustva (iako ce na mojim usnama mozda povuci na smedje,ali probacu ga ipak:)) Slazem se sa tobom za konstataciju Shondinih serija, pratim Uvod u anatomiju, a Scandal sam pogledala nekoliko epizoda, medjutim nekako me na neki cudan nacin iritiraju glumci (mada su svi dobri u svojim ulogama) i radnja, tako da je ne gledam vise. Joj koliki komentar, sorry zbog toga,ali post je inspirativan za diskusiju :) Kristina iz Nisa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulepšao mi je dan tvoj kilometarski komentar! :)
      Baš mi je drago da nam se sviđaju iste stvarčice! Vidim da se ne piše puno o Impala olovkama, ne znam zašto, stvarno su odlične!
      Gledaj Scandal, u trećoj sezoni se pojavljuje jedan mnogo dobar dasa :D

      Избриши
  4. Kupila sam i ja ovaj cala uvijac kada sam procitala na tvom blogu,zaista dobra spravica,a cena niska,jedino sto ja imam kratke trepavice,pa treba malo vise truda

    ОдговориИзбриши