Latest Posts

Biti srećan - makeup edition (W7 Lightly toasted - get the look)

By 09:18

Volim šminku. Volim samopouzdanje koje mi daje, uživam da je biram, gledam, koristim, pišem o njoj, jednostavno, šminka me čini srećnom. Srećnom me čine i prelepi blogovi i fotografije, pa me je tako usrećila i saradnja sa Nevenom sa bloga Biti Srećan. 

Toliko sam oduševljena slikama (slikama, ne sobom na njima :) ) da neću puno da dužim, samo ću reći da nam je ideja bila da 'uhvatimo' upravo tu sreću o kojoj sam pisala.

Osim toga, htela sam i da vam pokažem look kreiran uz pomoć palete Lightly Toasted o kojoj sam pisala ovde.  Na kraju ću vam ostaviti kompletnu listu korišćenih proizvoda.

Nadam se da će vam se dopasti naša saradnja, i obavezno pogledajte Nevenin predivan blog!













Korišćeni proizvodi:

Oči :
-Mac paintpot Painterly baza
-W7 Lightly Toasted paleta, recenzija ovde
-Loreal gel ajlajner
-Max Factor False lash Effect maskara
-Ardel Demi Whispies trepavice
-Maybelline Color tattoo - Permanent taupe, za obrve

Lice:
-Nyx Photo loving prajmer
-Bourjois 123 tečni puder, nijansa 52
-Mac prolongwear korektor, nijansa NW20
-Mac prep+prime highlighter, nijansa light boost
-Nyx full coverage korektor, nijansa Nutmeg + Mazbelline permanent taupe (mešala sam ih za konturu, što radim samo za posebne prilike i za fotografisanje)
-Mac blot, nijansa Medium
-Nyx Taupe rumenilo
-Essence Soo glow hajlajter, recenzija ovde
-Mac prolongwear rumenilo Rosy outlook, recenzija ovde
-Aura fix me fiksator

Usne:
-Aura olovka 33 i Nyx matte lipstick Whipped caviar, oba ovde
-Essence lip cream , nijansa Keep calm and go for a walk

You Might Also Like

2 comments