Latest Posts

Omiljeno u januaru

By 08:33

Postovi o favoritima su mi godinama omiljeni kako za čitanje, tako i za gledanje. malo mi je žao što u prvom koji sama pišem nemam previše proizvoda o kojima bih vam pričala, ali šta je tu je.

Januar je uvek malo mirniji mesec, posle sezone žurki, poklona i troškarenja novogodišnjeg bonusa. Veći deo meseca sam sedela kod kuće ušuškana, odmarala dušu, a i lice od težih mejkap varijanti u kojima sam uživala oko Nove godine. Kada sam se šminkala, to su bile jednostavnije kombinacije.

Evo proizvoda u kojima sam uživala u januaru.



Što se tiče preparative, akcenat je bio na hidrataciji, preko potrebnoj u ovim hladnim danima.



Mixa Rich Body Milk za suvu i jako suvu kožu - moje omiljeno mleko za telo za svakodnevnu upotrebu. Koža tela mi je suva uvek, a zimi naročito. Ovo mleko mi rešava problem suvoće, nahrani kožu, a ne masti je, divno se razmazuje i jako brzo upija. Ovo mi je druga ili treća kupovina, a sigurno će ih biti još.

 Caudalie vinosource SOS serum - Trebalo mi je neko vreme da se naviknem na ovaj serum i da se potpuno zaljubim u njega. Vrlo je vodenaste teksture, a kada se osuši na koži, pomalo zateže, što me je u prvi mah navelo da pomislim da ne hidrira najbolje. Jako sam se prevarila. Ni najmanju suvoću nisam iskusila cele zime, ni perutanje, ni neprijatno peckanje i zatezanje, i ovaj serum je glavni i odgovorni. Mojoj normalnoj koži ujutru ne treba krema nakon njega, već odmah mogu da krenem sa prajmerom, suvoj bi možda bila potrebna laganija krema na najsuvljim delovima. Mana mu je što se jako brzo troši, potrošila sam 2/3 za 3 meseca, ali nije preskup u odnosu na druge serume (oko 3.500 dinara), tako da ću ga sigurno ponovo kupiti.

Avon Planet Spa Tusrkish thermal baths glinena maska za lice - Obožavam ovu masku! Fenomenalno očisti pore i osveži lice, a ne isušuje. Koristim je jednom nedeljno, a ako se desi neka problematična situacija, stavljam samo na krizno područje po potrebi. Možda bi problematičnoj koži trebalo nešto jače, ali meni je savršena.

Dr Colić beauty therapy maske za lice -  Slobodno mogu da kažem da su mi Dr Colić maske ubedljivo omiljene, sve varijante. Nisam koristila jedino Anti age, ali moja mama i nju obožava. Toliko su prijatne i osvežavajuće, koža mi je posle blistava, meka, glatka i nahranjena. Moja ne baš suptilna drugarica je za ovu masku izjavila da je 'orgazam za lice'. Pošto je ja ne baš suptilno ovom prilikom citiram, moraću da se složim. Mana joj je što je skuplja, oko 400 dinara je redovna cena, a za jednokratnu su upotrebu, ali često su na akcijama po 250, kada ih ja uzmem u zalihama.

Što se tiče šminke, držala sam se proverenih proizvoda i kombinacija, nisam eksperimentisala ni sa čim. 


Avon fiksator - prštim ga kao da sutra ne postoji :) I nije mi žao, pošto je često na akcijama simboličnih 200 dinara, tako da ga ni najmanje ne štedim. Odlično radi svoj posao, nanosim ga kad završim sa kremastim proizvodima, sačekam da se osuši, pa onda nastavim sa fiksiranjem praškastim proizvodima. Volim dugotrajnu šminku čak i kad je minimalna, a ovo mi zaista pomaže da ne moram da se popravljam u toku dana. (Da li biste voleli da vidite post o dugotrajnom mejkapu za svaki dan?)

 Nyx taupe rumenilo - verujem da ste o njemu ili čitale, ili čule, ili ga koristite. Odlična stvar za konturu, boja mu je savršena za svetao ten, teško se može preterati, a ipak je solidno nadogradivo. Preko dana ga nanosim Avon bockalicom, a ako želim intenzivniju konturu za veče, RT Expert Face četkom.

Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate  - od jesenas sam opsednuta svime što je u bordo nijansama, pa sam morala i na očima da imam tu nijansu, iako sam se bojala kako će izgledati. Međutim, prelepa je, u tankom sloju nanesena prstom je jako suptilna, može se lepo nadograditi kako prstima, tako i četkicom, šljokice nisu prekrupne, koristim ga i samostalno, i u kombinaciji sa drugim senkama za smokey eye.

Nyx Matte Whipped Caviar karmin i Aura 33 olovka za usne - Volim oba ova proizvoda i samostalno, ali kombinacija je san. Odlične teksture, Nyx matte karmini su jako udobni na usnama, više mi se dopadaju od tečne varijante, a ova boja je potpuni hit. Ovom kombinacijom se dobija taj Kylie Jenner izgled zbog koga je eksplodirao internet, pa ko ne želi da ganja Mac olovke koje ona navodno koristi, ovo je odlična pristupačna varijanta.

Mac Prolongwear Concealer  - ako želi da mi bude momak, pristajem! :) Bio mi je od neopisive pomoći posle pauze od skoro dve nedelje i povratka na posao, kada su mi podočnjaci bili do poda. Pokriva odlično, sporo se troši, ne isušuje poručje oko očiju, kada se lagano setuje, ne mrda ceo dan. Potpuno je pouzdan - idealan momak.


Što se tiče lakova za nokte, šljaštalo je. Obožavala sam Essie - Toogle to the top, Avon stardust - Crystalized pink, i Golden rose rich color 31. Sva tri brenda prave odlične lakove, obožavam ih.

Što se tiče random favorita, smanjila sam broj šoljica kafe dnevno i jednu zamenila čajem. Zimi generalno pijem dosta čaja, a omiljeni ukus ove zime mi je definitivno Fructus - šljiva sa rumom i cimetom.

Kada sam htela da zgrešim i pojedem nešto slatko i nezdarvo u postprazničnom detoks periodu, to su najčešće bile After eight čokoladice, i u klasičnoj, i u ovoj limited varijanti sa limunom. Ne znam da li ih više volim uz kafu, ili uz čaj od nane. 

I za kraj, najveći favorit mi je blogovanje. Kada sam se konačno odvažila i počela da postujem, počela sam da žalim što mi je toliko trebalo da krenem, pošto uživam u svakom trenutku. 

Toliko za prve favorite. Da li ste koristile nešto od pomenutog? Jeste li i vi nekad pitale korektor da vam bude momak? :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Vidim da ću morati i ja da nabavim PL korektor, samo slušam hvalospeve o njemu :) A ako je zaista toliko dobar, može da mi bude i momak :D

    ОдговориИзбриши
  2. imas prelep blog, a ova slika da bi bila lepa, postoji nacin :D imas ovde objasnjeno http://www.beautiful-solutions.co.uk/2013/10/quick-fix-remove-grey-background-from.html

    ОдговориИзбриши