Latest Posts

Nyx Soft Matte Lip Cream - Prague i Copenhagen

By 11:46

Mat izgled usana je u poslednje vreme verovatno jedan od vodećih trendova u šminkanju, pa je tako i na tražištu celiki broj formula i nijansi. Mat karmini mogu biti jako nezgodni za nojušenje, pošto često isušuju usne, umeju da budu malo teži i naglašavaju nesavršenosti usana. Međutim, ako se izabere prava nijansa i dobra formula, na negovanim usnama može da izgleda savršeno, a i trajnost im je odlična stana.

Tečni mat ruževi su nešto laganiji i udobniji na usnama od klasičnih, a ja vam danas donosim utiske o dva koja imam i volim. U pitanju je Nyx linija Soft Matte Lip Cream, koja već dugo ima da se kupi u Alexandar Cosmeticsu, po ceni od oko 600 dinara. Nijanse koje imam su Prague i Copenhagen.


Copenhagen je nijansa za kojom su svi poludeli i koja je preplavila internet. Prava jesenja, topla nijansa između bordo i ljubičaste, koja lepo izgleda na svakom tenu. Na mom bledom tenu neutralnog podtona, nekad više povuče više na bordo, nekad više na ljubičasto, zavisno od ostalih tonova sa kojim ga uklopim. Savršen je uz minimalnu šminku na očima, samo sa ajlajnerom, mada sam ga u svečanijim prilikama nosila i uz smokey eye, i izgledao je prelepo.



Što se tiče teksture, ne mogu reći da je izvrsna. Štaviše, vrlo je nezgodna. Prvi put kada sam ga stavila delovao je neravnomerno i skupljao se u neravninama, a posle sat-dva je napravio onu belu liniju ka unutrašnosti usana, koju ja baš ne volim. E, posle sam već ušla u štos i našla način da ga nosim lepo. Ključ je da se nanosi u jako tankom sloju, pa se taj sloj osuši, i onda se pređe u još jednom tankom sloju, i to je to. Tada mi boja izgleda kako želim. Usne moraju biti u savršenom stanju, jer naglašava suve delove, pa se piling i dobar balzam pre nanošenja podrazumevaju. Ne nosim ovaj karmin kad želim da čitavo veče ne popravim šminku, jer iako bude jako postojan, popravke su neminovne zbog teksture. Evo kako izgleda na mojim, trenutno jako suvim usnama.




Kao što vidite, sve nepravilnosti su na izvol'te, ali imajte u vidu da je ovo slikano na jakoj dnevnoj svatlosti, a ja ovaj karmin nosim uvek u večernjoj varijanti, tako da to izgleda neuporedivo bolje.

Sledeća nijansa je Prague. Nijansa je lepa boja maline, za koju isto verujem da bi lepo pristajala i toplom i hladnom podtonu, s tim što na svetlijoj koži deluje upadljivije, dok mislim da bi na tamnoputim devojkama mogla delovati gotovo kao vrlo tamna mauve nude nijansa, i verujem da bi izgledala još lepše nego na nama bledolikima.


Kada je u pitanju ova nijansa, tekstura je neuporedivo bolja i lakša za nanošenje. Nanosi se potpuno ravnomerno i u jednom sloju, a sa drugim se dobija potpuna pokrivnost. Manje se skuplja u uglovima. Nijansa je možda malo manje zanimljiva od prethodne, ali meni je nosivija za svaki dan i češće posežem za njom. Evo kako izgleda na usnama.



Na kraju bih htela da kažem kako ih ja popravljam u toku dana. Da bi to izgledalo onako kako ja volim, popravka je možda i komplikovanija od nanošenja. Pravo stavim balzam na usne, da neutrališem eventualnu isušenost. Onda uzmem maramicu da upije višak, i da ponovo dobije mat finiš. Tek tada dodam tanak sloj karmina, i to je to.



Da rezimiram. Nijanse su odlične, mislim da u ovoj liniji i među nude nijansama ima odličnih primeraka, što je verlo nezgodno kod svetlih mat karmina. Boju više volim kod prvog, teksturu kod drugog, a sve u svemu mislim da su karmini odlični, posebno u svom cenovnom rangu, i verujem da ću kupiti i neke drečavije roze i koralne nijanse za leto.

Da li imate neki od Soft Matte Lip Cream ruževa? Koji je vaš najdraži mat ruž?

You Might Also Like

6 comments

  1. Svidjaju mi se oba doduse rozikaste boje ne nosim cesto :D
    Promeni About me jer ti idalje stoji Lorem ipsum thingy :D

    ОдговориИзбриши
  2. Lepe su ti fotke, ali se na naslovnoj deformišu. Probaj da ih stavljaš full size i da ih ne smanjujes u postu, nego pre nego sto ih postavis.
    Pozdrav
    BudiLepa blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Ne smanjujem ih, ubacujem ih u originalnoj veli;ini, ali imam problema sa layoutom, moram da ga menjam :D

      Избриши
  3. Prague je apsolutno prekrasna nijansa i bit će moja kad tad. Sad već počinje proljeće pa nisam sigurna koliko bi ju često nosila. :D

    ОдговориИзбриши