Latest Posts

W7 In The Buff: Lightly Toasted

By 08:00

Danas na repertoaru kilometarski post o nedavnoj kupovini vrlo povoljne neutralne palete - W7 In the buff - Lightly toasted. 

Jako sam  veliki ljubitelj neutralnih tonova, posebno na očima, nikada nisam smatrala da su dosadni. Od pojave Naked paleta bila sam potpuno opčinjena njima, ali dok sam studirala bile su mi skupe, pa sam uvek bila u potrazi za jeftinijim alternativama. Ubedljivo omiljena pristupačna neutralna paleta do sada mi je Sleek Au Naturel, o kojoj ću pisati uskoro.
Prošlog leta sam se počastila Naked 3 paletom, i uverila se da je kvalitet zaista vanserijski, i otad čekam prvo putovanje da kupim i Naked 2, jer jako volim hladne tonove na očima. Originalnu verziju neću kupovati, jer ređe nosim toplije tonove, pa ne bih  baš davala 50 evra za nešto što ne znam koliko ću koristiti. Ali ova alternativa od 15 evra se praktično kupila sama :)



O W7 paletama čula sam i čitala podeljena mišljenja. Neki su tvrdili da je kvalitet neverovatan, i da zaista parira Urban Decay senkama, dok su drugi bili mišljenja da boje samo na prvi pogled liče, a da kvalitet nije ni prineti. S obzirom na povoljnu cenu, jako me je kopkalo i morala sam da je isprobam.

Pakovanje je, kao kod Naked 2 i 3, limeno, ali je znatno manje čvrsto i elegantno, i nešto je glomaznije, ali ništa što mi previše smeta. Dolazi sa velikim ogledalom, i aplikatorom čija je sunđerasta strana naravno upotrebljiva, a pljosnata sintetička strana je sasvim ok za nanošenje baze, ili korektora. Senke izgledaju ovako.



Na prvi pogled zaista liče na Naked 1. Na dodir, ne baš. Definitivno teksturom ne mogu da pariraju UD senkama, ali iskreno, za ovaj novac nisam ni očekivala. Boje su jako lepe, jedino mi poslednje dve ne deluju primamljivo. Ovo mi je odličan način da malo više nosim toplije nijanse na  očima, i eventualno u budućnosti uložim malo više u neku bolju 'toplu' paletu. Do tad, ova će i više nego dobro poslužiti. 

Opšti utisci su da su tamnije nijanse boljeg kvaliteta nego svetlije, šimeraste su bolje nego mat, a sve zajedno su bolje sa bazom nego bez. To mi ne predstavlja problem, pošto bazu nosim sa svim senkama. Blendaju se sasvim okej, čak i mat. Truse se prilično, ali meni ni to nije neka smetnja, s obzirom da uvek prvo šminkam oči, čak i preko dana, pa sve što popada obrišem tuferom ili štapićem za uči, i stvar rešena.


Boje su ispisane na poleđini, a evo i swatcheva na ruci:

- Prve 4, bez baze:


- Prve 4, sa bazom:


 
1. Teddy Bear - Najsvetlija, boja šampanjca, sa žućkastim podtonom, finiš je šimerast. Pigmentacija joj je dobra. Lepa nijansa, odlična za unutrašnji ugao oka, a ko voli šimer ispod obrve, i za to bi bila super. Ja više volim da mi deo ispod obrve bude mat, ali to je samo stvar ukusa.  Dobra je i bez baze.

2. Wonderland - Nešto tamnija od prethodne, šimerasta bež, rozikastog podtona. Dosta je intenzivnija i lepša sa bazom, a ja je jako volim preko celog kapka, naročito ako prsnem Fix+ na četkicu, dobijam prelep metalik finiš.

3. Cracker - mat srednje tamna braon, sasvim pristojnog kvaliteta. Imam i bolje mat senke, ali i ova mi okej sliži kada radim ceo look samo sa ovom paletom. Ne trusi se, lepo se blenda, i volim je kao prelaznu nijansu, iznad pregiba. I ona je dosta intenzivnija sa bazom. 

4. Happy - nešto između bronzane i taupe, prelepa univerzalna nijansa, za jednostavan i brz look, preko celog kapka, izblendana sa Cracker, i gotovo. Takođe bolja sa bazom, a ja je najviše volim preko Maybeline Color Tattoo u nijansi On an on bronze.

- Druge 4, bez baze:


- Druge 4, sa bazom: 


5. Lady luck - druga i poslednja mat nijansa u paleti, za nijansu tamnija od Cracker. Sve što važi za nju, važi i za ovu. Koristim je za produbljivanje pregiba i blendanje tamnijih nijansi.

6. Twister - jedan od glavnih igrača ove palete. Savršena zlatna nijansa, sudeći po drugim izvorima, potpuno identična Urban Decay kultnoj Half baked nijansi. Half baked nisam koristila, ali za ovu tvrdim da je i bez baze savršena. Najviše je volim sa malo Fix+ na četkici, na sredini kapka, preko tamnije nijanse, ili samostalno, a u poslednje vreme osim na gornjem, stavljam je i na sredinu donjeg kapka, i potpuno je obožavam.

7. Di Di - tamnija bronzana nego Happy, dosta dobra i bez baze. Univerzalno lepa nijansa, koja bi svima lepo stajala, i još jedna od onih sa kojima se lako napravi brzinski dnevni look. 

8. Delilah - još jedna zvezda ove palete. Prelepa zemljana nijansa maslinastog podtona, savršena za smokey eye. Dovoljna je uz jednu mat kojm bi se izbledana, i bilo bi savršeno.

- Poslednje 4, bez baze:


- Poslednje 4, sa bazom:


9. Magic - šimerasta braon, crvenkastog podtona. Ova nijansa me je malo razočarala, jer u paleti izgleda znatno intenzivnije, i crvenkastije, a trenutno šizim za tim 'rusty' nijansama. Bez baze je preslaba, sa bazom može da prođe, ali svakako sam očekivala više.

10. It's a dream - kod ove nijanse je obrnuto. U paleti mi je delovala dosadno i ništa specijalno, ali kao što vidite na swatchu, i sa bazom i bez nje je intenzivna tamno braon, srednje topla boja, vrlo univerzalna i zahvalna.

11. Up in smoke - nijansa koja mi se ne dopada ni na oko, ni na dodir. Tamno siva, skoro crna, sa vrlo malo srebrnkastog šimera, koga ima tako malo da deluje kao da je zalutao tu. Na kapcima je nisam ni koristila, niti planiram. Da je mat crna, bilo bi mnogo bolje.

12.  Dawn - još jedna ne preterano zanimljiva nijansa. Metalik siva sa srebrnim šimerom, srednje pigmentacije i, za razliku od ostalih hladnog podtona. Nije loša, ali mi se ne uklapa uz ovu paletu. Kada radim hladniji look, teško da ću otvoriti ovu paletu samo zbog ove nijanse, a ako mi i treba ovaj tip nijanse, posegnuću za sličnom, ali mnogo bogatijom koja postoji u Avon paleti - Urban skyline. 

To bi bilo to :) Sve u svemu, ok je odnos cene i kvaliteta, mada se u tom cenovnom rangu mogu naći i bolje palete, kao što su Sleek i Makeup Revolution palete. Ipak, nisam se pokajala, dala bih taj novac i za četvorobojnu paleticu u kojoj bi bile Twister, Di Di, Delilah i It's a dream. Sve u svemu, lepa topla paleta, dobra kako za početnike, tako i za one koji bi da isprobaju kako im pristaje određena grupa boja, bez velikog troškarenja. Ja se nisam pokajala što sam je kupila, i za sada jako uživam u njoj, a verujem da će na leto, na preplanulu kožu da čučnu kao san :)

Može se kupiti na sajtu  glam.co.rs po ceni o 1.800 dinara.

Da li vam se dopada paleta? Ima li neko ko je već koristi? Da li biste možda želele da vidite neki look sa ovom paletom?

You Might Also Like

10 comments

  1. Nikad nisam narucivala nista sa glam.co.rs, pa me zanima kakvo je tvoje iskustvo sa njima?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo sam ovo naručila i nije bilo nikakvih problema ni oko porudžbine, ni oko isporuke :)

      Избриши
  2. Ja sam bila kod njih u radnji i kupila sam In the buff paletu bila je 50% na snizenju oko nove godine. Prosto mi je neverovatno kako ova lightly toasted izgleda lepo na tvojim swatch-evima a uzivo mi je bila mnovo bledunjava. Sad kad je gledam bas mi se svidja moram da odem ponovo kod njih da je pogledam ponovo posto mi se mnogo svidja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa bez baze su i kod mene mnoge nijanse bledunjave, sa bazom su meni baš ok. Na swatch-evima je samo jedan sloj prstom, deblji doduše, ali nije nadograđivano niti bilo šta, vrlo su realne slike u odnosu kako izgleda uživo :)

      Избриши
  3. Ma i ja uvek koristim bazu, ali stvarno me uzivo nisu privukle uopste. Jedva cekam da odem da ih vidim ponovo. A cekam i da li ce mozda opet imati snizenje posto oni imaju cesto a i na onim sajtovima sa kuonima ih ima cesto. Ja sam In the buff platila 900 din na snizenju moras priznati da se isplati cekati, pogotovo ako si zaludjenik za sminku kao ja, pa hoces da kupis vise stvari.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kako ne, nije to nešto što ti hitno treba, uvek vredi strpiti se :) Vidi ako imaju testere, pipkaj ih malo, i ja sam se lomila oko kupovine, iako nije skupo, ne volim da ne koristim kupljeno, i baš se nisam pokajala :)

      Избриши
  4. Super si nam je prikazala, dopadaju mi se boje, možda je čak i uzmem, ali ipak patim za Naked! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D Ma i da imam identičnu verziju, a da se drugačije zove, patila bih i kukala za Naked!

      Избриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. This palette looks amazing! Can't wait to try it!

    www.milimanicure.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши