Latest Posts

Do dna (zamalo)!

By 05:22

Ne znam za vas, ali jako volim kada neki proizvod potrošim do kraja. To mi nekako opravdava i bezrazložne kupovine i nepotrebna gomilanja (naglasak na nekako). Međutim, na gomilama potrošenih proizvoda, pa i u postovima tog tipa, najređe se nalazi šminka, posebno praškasti proizvodi. Ko uopšte potroši celo rumenilo, posebno ako ih ima preko nekoliko? :) Zato ja smatram svojevrsnim poduhvatom i da nekom proizvodu ugledam dance. Zato danas o dekorativi kojoj sam ugledala dance - skoro potrošeni proizvodi :)


Krenuću od senki. Nekako mi je najveći uspeh kad potrošim, ili skoro potrošim senku, i razume se da su to najčešće mat neutralne nijanse,  koje koristim i preko dana i uveče,kako za celokupan look, tako i kao dopunu nekim dramatičnijim.

 - Avon True Color quad - Mocha Latte - Ovo je definitivno moja omiljena basic paletica. Mislim da svako treba da je ima, i ljubitelji šminke, a definitivno i početnici, kojima treba nešto na čemu će izvežbati neke osnovne varijante. Ja imam ovo staro pakovanje, sada je drugačije. Ove senke su jako povoljne, budu oko 500 dinara, a kvalitet je fenomenalan, neke od boljih koje sam probala, posebno kada su u pitanju mat nijanse. Ove najsvetlije gotovo da nema, a ova svetlija braon mi je najomiljenija nijansa za pregib uvek i zauvek. Ove senke bi se mogle koristiti i za obrve. Toliko o ovoj paletici, ne mogu je dovoljno nahvaliti, trebalo bi u najskorije vreme da kupim novu, ali emotivno sam vezana za ovu :)

Avon True Color duo - Nutmeg shimmer - i on je kupljen davno, kada sam potrošila najsvetliju nijansu iz prethodne palete, zbog slične, ako ne i iste svetlo kajsijaste nijanse, a ova druga je isto voljena, šimerasta taupe koju sam isto malo udubila. 

- Sleek Au Naturel paleta - moja saputnica i saborac. Imam je godinu i po dana, i mogu da tvrdim da sam uz nju usavršila sve smokey eyes tehnike koje sam posle primenjivala i sa drugim paletama. Koristim SVAKU nijansu iz palete, a čak četiri su dotakle dno života (što bi rekla Ana2Cats). Ovo je definitivno najbolji odnos cene i kvaliteta u celoj mojoj kolekciji, a ova pretposlednja nijansa, između tamnoljuičaste i braon je moja omiljena senka ikada.

Dalje :)


- Mac Blot - Medium - Verujem da ste se naslušale hvalo speva o ovom puderu, i teško da imam da dodam išta što već nije rečeno. Nemam masnu kožu, ali mi T-zona solidno prosijava, i Blot nanosim samo na T-zonu i oko nosa, ne vidi se na licu, ne dodaje boju, nije brašnjav, i odloži prosijavanje više nego bilo šta drugo što sam probala. 

- Sephora četvorobojna paleta korektora - kupila sam je pre godinu i po dana, i tri nijanse potrošila za nekoliko meseci, a ova jedna stoji, i definitivno treba da se baci. Obožavala sam ove korektore, bile su dve nijanse u boji kože, jedna više žućkasta, druga više breskvasta, kombinovala sam ih i nosila samostalno, bile su mi odlične i za podočnjake (ne za hajlajt, već kao klasičan korektor), i za sitnije nepravilnosti. a treća je bila zelena, koja mi je bila odlična za bubuljice. Ova ljubičasta mi je beskorisna, jer treba da neutrališe tamne kolutove, a moji nisu tamni, već modrikavi, pa mi u te svrhe služi nešto više breskvasto.


- Maybelline Color Tattoo - On and on Bronze - tek dok kuckam post vidim da je trebalo da ga slikam zajedno sa ostalim senkama, ali šta je, tu je. Svi znate za ovaj proizvod, obožavam celu liniju, ovu koristim i samostalno i kao bazu, vredi svake parice, kupovala bih je i da je duplo skuplja.

- Sleek Face form - Light - vidite mog borca kako je stradao! :) U nekom trenutku je pao i pozdravili smo se sa ogledalom, ali stoji ovako nesrećan i polomljen i i dalje ga koristim. Nijansu za konturu sam dokrajčila, obožavala sam je, kupiću nekad ponovo ceo kit zbog nje, hajlajter i dalje jako često koristim, a rumenilo ipak čeka toplije dane, jer sam preko zime suviše bleda za njega. Može da prođe, ali ipak imam neka svetlija koja radije koristim preko zime.

- Loreal bronzer - Golden sun - ne znam da li ga ima kod nas, mama mi ga je donela sa puta, jeste malo narandžast, ali meni se iznenađujuće sviđa kako mi stoji, jako se lepo bledna i ima srednju pigmentaciju, i vrlo je nadogradiv, pa ga koristim lakše ruke za dan, a malo pojačam za uveče. Sad već vidimo da sam trapava i da mi ispadaju stvari :)

- Nyx cream blush - Natural - moje prvo kremasto rumenilo. Ima lepljivu teksturu, što se meni sviđa, s obzirom da mi je tu koža nešto suvlja, solidno traje samostalno, ali ga ja ipak najviše volim kao podlogu za klasična rumenila, kada želim potpuno dugotrajnu šminku. Iznenađujuće je lepa podloga i rozikastim i kajsijastim rumenilima. 

Eto, toliko :) Nadam se da vam se sviđa ovaj tip postova. Ja sam sada inspirisana da potrošim malo više stvari u narednom periodu, pa mogu bez griže savesti da poludim kad izađu nove kolekcije. Koristite li neke od ovih proizvoda?

You Might Also Like

12 comments

  1. Au bravo, ja nikad necu imati gomilu (do pola)potrosenih proizvoda ovog tipa.. Od tvojih navedenih proizvoda, trenutno koristim najvise, i idem ka tome da joj nekad vidim dno, Mocha Latte, takodje najsvetlija omiljena za svaki dan, a svetlija braon za pregib takodje skoro svakodnevno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ranije sam još više trošila proizvode, pre svojih hoarder momenata :) Kad se nema previše, skoro sve se potroši, ali kod mene je taj brod odavno otplovio :)

      Избриши
  2. I ja sam dotakla dno Mocha Latte, a ova Sleekova mi se baš sviđa, dvoumila sam se između nje i Oh so special i na kraju uzela drugu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam se dvoumila između te dve!! Sve mi se čini da će Oh so special da se desi na proleće :)

      Избриши
  3. Kod mene je situacija sa Mocha Latte kao kod tebe sa ovom drugom Avon paleticom. Imam još jednu senku iz Too faced palete kojoj sam zagrebala dno ;) i naravno puderi u kamenu, jer mešam nijanse...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja kamene pudere trošim, posebno one transparentne, trenutno Bourjois Healthz balance :)

      Избриши
  4. ja trosim samo pudere, maskare i korektore :(
    dva ruza su mi pri kraju, a bilo je i jedno sjajilo dok mi nedavno nije ispalo na pod i polomilo se pa se nije moglo zavrnuti i bacila sam ga.
    dok nisam imala hrpetinu sminke trosila sam i rumenila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su dva ruža pri kraju, a nekada sam i sjajeve trošila na redovnoj bazi :)
      Mada, trošenje je precenjeno :D

      Избриши
  5. Super su svi proizvodi,neke imam i sama,recimo avon paleta meni nije bas legla,jer nije pigmentovana dovoljno.Inace,iste nijanse imamo
    Ovu maybelline tattoo senku takodje imam i u istoj nijansi,,ali slabo koristim ne znam ni ja zasto.ali sam primetila da se malo stvrdnula,nije vise bas kremasta,pa ne znam da li neko mozda zna neki trik da je lakse nanosim? Inace,svidja mi se post,volim ovakve postove

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova nijansa meni nije problematična, nije se svrdnula već godinu i po dana, ona Permanent Taupe je lošije teksture. Probaj da sastružeš površinski sloj, ja sam tako sa Avonove kremaste, i rešilo je problem :)

      Избриши
  6. I ja imam vec godinu i po,ali je teze koristim,i najlakse mi da razmazem prstom koliko se skorila. Pokusacu da sastruzem.

    ОдговориИзбриши
  7. Zdravo, jeste post strariji ali me interesuje, koje su senke po tebi bolje, Avonove ili Sleek? Pocela sam da se bavim sminkanjem, pa dok se ne usavrsim mi trebaju neke solidne senke...Veliki pozdraaaav i hvala unapred na odgovoru! :)

    ОдговориИзбриши