Latest Posts

Potrošeni proizvodi #1

By 09:58

Od momenta kada sam rešila da počnem da pišem blog, prestala sam da bacam ambalaže proizvoda koje potrošim, i da ih čuvam za postove ovog tipa. Ovo su stvarčice koje sam koristila i potrošila pretodnih meseci.


Skupilo se od svega pomalo - tuširalice, proizvodi za kosu, mazalice, dekorativa i preparativa. Da krenem od proizvoda za negu kose.



Insight antioxidant šampon - Ovo je prvi Insight šampon koji sam probala. Kupljen je u Alexandar cosmetics-u, po ceni manjoj od 600 dinara za litar proizvoda, što je možda i najpovoljnija stvar koja se može naći na tržištu, naročito kada uzmemo u obzir da je zaista odličan, a lista sastojaka sasvim zadovojavajuća. Trajao mi je jako dugo, oko pola godine sigurno, a perem kosu svaki drugi dan. Nisam imala nikakvih zamerki - blag, ne masti je dodatno, ne isušuje, apsolutno zadovoljavajuć. Sada sam kupila verziju za oštećenu kosu, i još mi se više dopada.

Revlon Uniq One leave in - Ovo je sigurno treća bočica ovog proizvoda. Obećava čuda za kosu, i, mada ne mogu reći da je baš čudotvoran, sigurno je jedan od najboljih preparata za kosu koje sa probala. Omekšava, olakšava raščešljavanje, lepo hrani krajeve i pripremi kosu za feniranje, a miriše božanstveno. Da ne košta oko 1700 dinara, verovatno bih ga već ponovo kupila, ovako čekam neki prvi u mesecu :)

Alfaparf Keratin Therapy leave in - Ovaj proivod sam, uz Lorealov serum koji je sledeći na redu, dobila od drugarice, kad se ošišala na kratko i velikodušno mi dala sve ono što je koristila za negu kose dok je bila duga. Iskreno, o ovom proizvodu ne znam šta da mislim, nisam primetila posebnu negu, nije mi ni smetao. Možda bi, da sam ga koristila dok sam imala keratin u kosi, efekti bili vidljiviji, ne znam. Neću ga ponovo kupiti.

Loreal Elseve Total Repair Extreme serum - nije loš. Zagladi krajeve, solidno neguje, ali ništa bez čega moja kosa ne može. Ima i boljih proizvoda za tu namenu i za tu cenu. Ni njega neću ponovo kupiti.

Macadamia Healing Oil ulje za kosu - obožavam ga. Ovo je ko zna koja bočica po redu, u zavisnosti od trenutnog budžeta kupujem manju ili veću mililitražu, ovo je srednja, od 30 ml, košta oko 700 dinara. O ovom ulju je sto puta pisano, tako da ne bih ništa dodavala, uglavnom, već sam ga ponovo kupila.

Mazalice za telo:


Velnea mleko za telo za suvu kožu - kupila sam ga po preporuci drugarice da je odlično za suvu kožu, a moja to jeste, naročito u ovim hladnim mesecima. Košta oko 250 dinara, a ja sam ga na nekoj akciji ulovila za neku smešnu cenu od oko 180 dinara. Ima blag i lep miris, zaista je odlično za suvu kožu, ali je jako gusto i ne razmazuje se lako kako ja volim, i posle njega ne mogu baš odmah da se obučem, tako da ga verovatno neću ponovo kupiti.

Avon Planet spa Bali botanics puter za telo - jako volim Avonove mazalice, posebno ove luksuznije iz Planet spa linije, jer zaista deluju skupo, kako na oko, tako i efektom, a zaista nisu skupe, posebno kada se ulove na nekom sniženju, što sam i ja uradila, čini mi se da je bilo oko 600 dinara, ali ne držite me za reč, bilo je davno. Svakako bih ga ponovo kupila.

Body shop body butter od kokosa - obožavam Body Shop proizvode, i jako patim što ih nema kod nas. Ovo je mini verzija koja je kupljena na aerodromu i koštala je 5 evra, što je svakako skupo za malu količinu, ali za njih mi zaista nije žao da dam novac, a i mali je i sladak i putovala sam, i naravno da su mi pare same ispadale iz džepa i skakale na kasu. Miris je rajski, nije ni otužan ni sladak, ni napadan, ni veštački, već onako, baš kako treba. Nega je, kao i ko svih njihovih putera za telo, odlična, i kupovaću ih zauvek, za sad na putovanjima, a jednog dana nadam se i kod nas.

Balea piling za telo sa limunovom travom - ovaj piling sam kupila letos, kada je izašao i svi poludeli za njim. Jako je abrazivan, što mi je ogovaralo letos, jer sam ga koristila pre mora, da pripremim kožu za sunčanje, da se kasnije ne bih perutala. Miris je osvežavajuć, a piling mi nije isušio kožu uprkos grubim zrncima, verovatno zbog ulja koje ima u sebi. Preko zime mi ne odgovara, ali pred leto ću ga verovatno kupiti ponovo.

I za kraj, dekorativa i preparativa:



Estee Lauder Idealist serum - i njega sam kupila na aerodromu, uhvatila sam ga na velikom popustu, čini mi se da je bio manje od 50 evra. Trajao mi jako dugo, sigurno oko godinu i po dana, i obožavala sam ga. Dobro je hidrirao, ujutru sam stavljala samo njega i prelazila na šminku, i zaista sam bila prezadovoljna. Sada trošim Caudalie serum, koji mi je ok, ali mi se manje dopada od ovog. Ne znam kada ću ga ponovo kupiti, jer, sem toga što je skup, imam želju da probam neke druge serume ovog brenda.

Vichy Aqualia thermal light krema za lice - moj dugogodišnji favorit. Odlično hidrira, ne masti, ne iritira, baš je volim. Sada sam uzela Idealiu, pa ću videti kako će se ona pokazati.

Mac Fix+ - još jedna stvar koju godinama koristim. Ovo je treća bočica koju sam potrošila, a četvrta je već kupljena. Sigurno ste dosta čitale o njemu, nije fiksator i ko to od njega očekuje neće mu se dopasti. Međutim, ja mislim da je ovo lepa koža u bočici, osveži lice, daje mu prelepu prirodnu završnicu, a ja ga koristim i za nanošenje pigmenata ili šimerastih senki kad hoću da budu intenzivnije, a prskam ih i na četke kad hoću dewy završnicu pudera ili kremastog rumenila.

Nyx pore filler - bila sam zadovoljna ovim prajmerom. Nisam ga koristila preko celog lica, nego samo oko nosa i usta, gde imam izraženije porice i linije, i lepo ih je ublažavao. Doduše, ja zaista nemam jako proširene pore, tako da ne znam kako bi radio na takvoj koži, ali na mojoj nezahtevnoj bio je i više nego solidan. Sigurno ću ga ponovo kupiti.

Nyx HD korektor - ovo je druga porošena bočica, u nijansi Yellow. Dobar i dosta hvaljen korektor, lagane teksture i solidnog prekrivanja, nije skup, kupiću ga ponovo, i još u nekoj nijansi. Jedina mana je mala količina proizvoda, pa ga časkom potrošim.

Sephora prajmer - ako volite silikonske prajmere, volećete i ovaj. Ja ih volim, ne nužno za svaki dan, ali za veče, i za prilike kad stvarno ne moram da razmišljam o mrdanju šminke sa lica, najčešće posežem za ovakvim bazama. Matira i zaglađuje lice, i produžava trajnost pudera. Sada trošim  Nyx Photo loving primer, i relativno je sličan ovom. Verovatno ću ga poyovo kupiti.

Deborah  Volume Maraviglioso maskara - kupila sam je potpuno naslepo, jer sam nekim drugim maskarama ovog brenda bila jako zadovoljna, a bila je na akciji samo 500 dinara, ali sam se razočarala. Dobra strana je što nije ostavljala grudvice, nije se razmazivala ni krunila, ali nije mi davala nikakav volumen, samo je razdvajala trepavice, i relativno brzo se osušila. Neću je ponovo kupiti. 

To bi bilo to. Kako god bila zadovoljna ili ne nekim proizvodom, uvek se obradujem kad nešto potrošim, naročito kad je u pitanju dekorativa, jer nekako lakše opravdam  sve nepotrebne kupovine - dobro, dosta kupujem, ali i trošim! Iako srazmera kupljeno - potrošeno kod mene nikada nije ni približno prihvatljiva :)

Da li ste koristile neke od proivoda iz posta?

You Might Also Like

11 comments

  1. The Body Shop kao i ti obozavam i zaista mi nije zao da se pocastim na putovanjima :) Insight sampon anti-frizz sam privela kraju i planiram da kupim ovaj antioxidant, dok mi je maska iz linije za ostecenu kosu i super je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam i ja masku iz te linije, samo je nisam sačuvala kad sam je potrošila, stvarno je odlična s obzirom na cenu :) Drago mi je da delimo favorite :)

      Избриши
  2. Jel i ovaj Insight sampon bez sulfata?
    Delimo ljubav prema Aqualia Thermal :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, mislim da su im svi proizvodi bez sulfata :)
      Sada koristim Idealiu, i baš mi se sviđa!

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Koristim NYX korektor, Uniq One, Macadamia ulje i Fix plus... Sve ih baš volim, a Sephora prajmer planiram da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ga probaj, ima manje-više drogerijsku cenu, a odličan je! I javi kako ti se dopada :)

      Избриши
  5. TBS ne preskačem nikada, kupovina na putovanjima ja obavezna! :) Dijelimo ljubav prema Avon puterima za tijelo, ja baš taj trenutno trošim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene Avonovi ponekad teksturom i podsete na TBS, naročito ovi iz Planet spa linija :) Mada naravno, TBS je neprevaziđen :)

      Избриши
  6. Probajte Makadamija masku,jeste cena malo veca,ali vredi svaku paru:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim je vec godinu i po dana i ne mogu da zamislim negu kose bez nje! :)

      Избриши