Latest Posts

Wellcome!

By 04:33

Dobrodošlica i vama i meni. Meni, jer sam nova, vama, jer ste dobrodošli.
Flaw(les)s je nastao, ili, bolje rečeno, nastaje, iz moje velike ljubavi prema šminkanju, kozmetici, lepoti i svemu vezanom za nju, i možda još veće želje da imam mesto gde ću ih izraziti i gde ću na svakodnevnom nivou komunicirati sa sličnima sebi. Ni sva ljubav koju moji bližnji osećaju prema meni nije dovoljna da shvate moju aritmiju kada ugledam savršenu nude nijansu karmina, nijansu senke koju apsolutno nemam, iako imam desetak sličnih, i koja mi je apsolutno neophodna, taj savršeni 'my skin but better' puder, a ne dele ni moj ponos kada mi je ajlajner identičan na oba oka. Verujem da sam ovde među svojima :)
U blogovanje krećem bez sasvim izdefinisanog plana o učestalosti i prirodi postova, jedino što od samog starta zasigurno znam je da ću se truditi da u svakom delu procesa maksimalno uživam, u nadi da će i drugi uživati u krajnjem rezultatu mog stvaralačkog procesa.
Za kraj (ili početak?), imam 24 godine, diplomirani sam pravnik, i potpuni zaljubljenik u šminku i sve u vezi sa njom.
Do čitanja, Dragana.

You Might Also Like

6 comments