Latest Posts

MAC Prolongwear rumenilo - Rosy outlook

By 08:31

Dilema koji proizvod izabrati za prvu recenziju bila je poprilična. Htela sam, razume se, da krenem da rečima hvale i proizvodom koji volim i često koristim, i proizvod za koji mi se čini da nisam čitala previše recenzija. Sve u svemu, danas vam donosim svoje utiske o MAC rumenilu iz Prolongwear kolekcije, u nijansi Rosy outlook.
Ovo je prvo Prolongwear rumenilo koje sam probala, i dugo sam se dvoumila da li da ga uzmem, zbog podeljenih mišljenja na koje sam nailazila po internetu. Bilo je komentara da mu je tekstura loša, da se teško blenda, neravnomerno nanosi, da uopšte nema dobru trajnost, da ističe suve delove, i slično. Međutim, dva - tri pozitivna komentara od blogerki koje sam smatrala merodavnim presudila su u korist kupovine i nimalo se nisam pokajala.




Rumenilo dolazi u standardnom MAC pakovanju, crna platična kutijica sa providnim poklopcem, ima 6g, ambalaža je čvrsta i jednostavna.



Nijansa Rosy outlook je prilično jednostavna i zahvalna za nošenje, srednje svetla roze boja, za koju na MAC sajtu tvrde da je hladnog podtona, ali ja bih rekla da je prilično neutralna i da pristaje svakom podtonu kože. Mislim da najbolje izgleda na svetloj ili srednje tamnoj puti, nisam sigurna kako bi izgledalo na tamnoputim devojkama. Potpuno je mat, što ga čini prikladnim za svaki dan, dozvoljava igranje sa vašim omiljenim hajlajterom, a savršeno je i za prilike kada imate upadljiviji smokey eye, jer neće smetati šimeru na očima.




Što se tiče teksture, na dodir je svilenkasto, ali na prstima zaista izgleda kao da je teće za bledanje. Međutim, ja ga bez ikakvih problema sasvim lepo nanesem i izblendam RT četkom za rumenilo. Minimalo se trusi, ravnomerno blenda, meni odlično 'sedne' preko malo pudera u kamenu i ne čini da lice izgleda suvlje nego što jeste. Ovde se ograđujem jer mi obrazi nisu preterano suvi, ali svakako su najsuvlji deo lica, i nisam imala nikakvih problema.



Što se tiče trajnosti, meni rumenilo uvek prvo nestane sa lica, tako da ni ovo ne izdrži celi dan bez mrdanja, ali 5-6 sati apsolutno ne mrda, a kasnije ravnomerno bledi. Trajnost je naravno još bolja ako ide preko kremastog rumenila, ali tako ga nosim samo  u posebnim prilikama, kada zaista želim da satima ne moram da brinem o popravljanju.
Rumenilo sam kupila na putovanju, i platila sam ga oko 25 evra, a kod nas se može kupiti u Ušću.




Sve u svemu, Rosy Outlook obožavam, rado i često koristim, i od srca preporučujem!
Koje je vaše omiljeno rumenilo?

You Might Also Like

1 comments