Latest Posts

Omiljeno u 2015. godini

By 09:42

'Vratio sam se, živote!'

Ukoliko pratite moj blog, onda znate da sam bila na pauzi od blogovanja duže od pola godine. Ono što možda ne znate, jeste da sam bila na pauzi od života. Bila sam u procesu spremanja i polaganja pravosudnog ispita, koji mi apsolutno nije dozvoljavao nikakvu drugu aktivnost. Sada, kada je ta telenovela dobila svoj srećan kraj, i kada sam ceo januar provela u hibernaciji i vraćanju u život, mogu da se vratim onome što volim, a to je blog :) Imam u planu i otvaranje YouTube kanala, samo mi treba još malo vremena da smislim kako sve da spakujem da izgleda onako kako ja želim.

Posle najdužeg uvoda ikada, prelazim na veoma zakasnele godišnje favorite, ali, dok god je još uvek januar, može! Bilo ih je mnogo, potrudila sam se da proberem, i evo krećemo:



 Počeću od lica:


Loreal Infallible prajmer - Probala sam nekoliko različitih prajmera u prethodnoj godini, ali ovaj mi se najbolje pokazao. Klasičan silikonski matirajući prajmer, ostavlja lice glatkim i klizavim. Mnogi ne vole ovakve prajmere, ali za moju kombinovanu kožu su se oni ipak najbolje pokazali, posebno kada imam malo više šminke na licu. Košta oko 1300 dinara, više mi se dopada i od Sephorinog i od Nyx-ovog koji su slični, a skuplji, a na sniženju zna da bude i po 800 dinara.

Chanel Vitalumiere Aqua tečni puder - čuvena zvezda blogosfere, naširoko hvaljen tečni puder apsolutno vredan svake hvale. Ja sam ga dobila na poklon, pa mi je omašena nijansa, tako da mi je odgovarao samo preko leta, ali svakako planiram da kupim i svoju svetlu nijansu, a ovu ću na leto svakako da potrošim. Jako je redak i vodenast, apsolutno se ne oseća na licu, što je idealno za po vrućini. Ima prirodan satenski finiš, koža deluje kao koža, sa setovanjem traje bez problema jedno radno vreme na kombinovanoj koži. Pokrivna moć je lagana, ali se vrlo lepo nadogradi do srednje, od koje meni ni ne treba ništa jače, u svrhu pune pokrivnosti radije posežem za korektorom. 

Revlon Colorstay tečni puder - još jedna zvezda interneta, puder potpuno drugačiji od prethodnog. Relativno gusta tekstura, jača srednja pokrivnost, koja se nadograđuje do pune, ali pri nadograđivanju treba biti oprezan i dodavati samo gde treba, jer on lako može da izgleda teško na licu. Ja ga generalno nanosim u najtanjem mogućem sloju za svaki dan, a često kapnem ili kap ulja za lice na njega, ili naprskam na četkicu Mac Fix+ pa ga tako razredim. Za večernju šminku, za slikanja, i za dane kada koža nije u najboljem stanju, stavim ga u malo jačem sloju i lice tada deluje potpuno besprekorno. Zahteva malo umešnosti pri radu, treba brzo da se blenda, ali svakako sam kupila bezbroj bočica.

Mac Prolongwear korektor - svi moji pokušaji da mu nađem dostojnu jeftiniju zamenu pali su u vodu, i teško da ću ga promeniti. Koristim ga i na sebi i na drugima, imam uvek po nekoliko nijansi. Daje punu pokrivenost, lepo se slika, lepo se blenda, ne uvlači se u fine linije i borice, obožavam ga i zauvek ću ga kupovati. 

Nyx highlight & contour kit - vrlo popularan proizvod tokom cele prošle godine. Ovde sam radila detaljnu recentiju pa neću dužiti, vidite po slici da je paleta korišćena do besvesti. Poslednja dva tri meseca sam više koristila neke druge proizvode za konture i hajlajt, ali je ova paleta svakako najviše korišćena tokom godine. 


Mac Mocha rumenilo - prošle godine sam se nepovratno prešaltovala na Mac rumenila i karmine, moj džep plače, ali imam utisak da sa njima uvek imam good makeup day. Ovo rumenilo ima mat finiš, što u poslednje vreme i preferiram, jer onda mogu da eksperimentišem sa različitim hajlajterima. Boju ću vam pokazati na svoču ispod, ovo je zagasita dusty rose boja, koja lepo izgleda na mnogo raličitih boja tena i uklapa se uz mnogo različitih look-ova. Traje mi koliko i ostatak šminke, i jako se sporo troši.

Mac MSF Soft and Gentle - iliti mleveni prah jednorogovog roga. Šalu na stranu, ja sam htela ili da crknem ili da probam ovo čudo, i smrtno sam se zaljubila. Ovo je prelep zlatkast hajlajter, koji lakom rukom može da se nanese da izgleda baš tako kako se i zove - soft and gentle, ali ako se nanese malo više, onda bude baaaaš intenzivan, ali ni tad nema nijednu jedinu krupnu šljokicu u sebi, samo prelep sjaj.

Aura Illuminate me tečni iluminator - ako vam se ne troškari na Mac, ili želite tečni hajlajter, ili nešto malo suptilnije, evo domaće a odlično. Aura je izbacila dva tečna iliminatora, ja imam ovaj topliji, ali i onaj rozikast ću kupiti. Cena je nešto manje pod 800 dinara. Osim loše pumpice, ovaj proizvod je odličan. Može da se meša sa puderom, za vlažni finiš, posebno ako je puder mat, može da se nosi kao klasičan hajlater, sam, ili kako ga ja najčeće koristim, ispod hajlajtera u prahu. Sa šljokicama ista priča kao i kod prethodnog, dakle, nema ih.

Mac Mocha 



Illuminate me, Soft and gentle



I još dva proizvoda za lice bez kojih ja ne umem da se našminkam:


Mac Fix + i Avon fiksator - pisala sam o njima ovde, a i još 700 puta mimo tog posta, tako da neću dužiti. Avon fiksator je dobar za fiksiranje, Fix+ je dobar za sve sve sve, treba vam.

Prelazimo na oči:



Urban Decay Naked 3 paleta - Kupila sam je pre godinu i po dana, i otad ne prestajemo da se volimo. Na mojim plavim očima ove boje izgledaju prelepo, ali sam je koristila i na devojkama sa zelenim i sa tamnim očima, i mislim da još nisam naišla na oko na kome ovi rosegold tonovi ne izgledaju lepo. O Urban decaz kvalitetu neću pričati, senke su praktično nepotrošive, vredi apsolutno svake pare.

Makeup Revolution Iconic Pro paleta - imam i 1 i 2, pisala sam o njima ovde i ovde, kupila sam ih jer bi trebalo da budu zamena Lorac pro paletama. Lorac paleta ne znam kako da se domognem, ali MUR senke su me svakako vrlo prijatno iznenadile kvalitetom spram cene. Dobra pigmentacija, lepo blendanje, sve što tražim od senki. Sigurno ću ove godine kupovati još njihovih paleta. 


Maybelline Color Tattoo - kremaste senke za oči. Obožavam ih. Nove nijanse Creme d Nude i Creme d Rose volim kao baze, jako su slične Mac Paint pot-ovima, nijansu Permanent Taupe koristim za obrve, a Metallic Pomegranate i On and on bronze volim same, sa malo mat senke u pregibu, za svakodnevnu šminku. Vrede svake parice.

Loreal gel ajlajner - Ajlajner za koji Tati (Glam life guru) kaže da je najbolji, i ko sam ja onda da to sporim :) Šalim se, obožavam ga. Crn, postojan, lak za rad, zamerke bez.

Ardell trepavice - na slici su Demi Wispies, jer sam ih imala pri ruci, ali ima više stilova koje volim. Mislim da su Ardel trepavice odlične, koristim ih i po 10 puta, traka im je najtanja moguća, ne kidaju se, odlične su.

I za kraj, što se tiče šminke, proizvodi za usne.


Kao što vidite, Mac je bio gospodar univerzuma.

Mac Prep+Prime lip - prajmer za usne. Na bazi pčelinjeg voska je, providan je, lepo zagladi usne, produžava trajnost karminima, za one karmine koji nisu postojani je spas što se tiče trajnosti, a za suve mat karmine, posebno za tečne karmine koji umeju da isuše i da budu neugodni na usnama, jako pomaže u otklanjanju tih problema. 

Prethodna godina je definitivno bila godina olovaka za usne, i čuvenih Kajli boja, koje su se svima popele na mali mozak, a ja sam se domogla nekoliko 'njenih' Mac nijansi, koje su svuda bile rasprodate, i obožavala sam ih. Omiljene olovke bile su mi klasične Mac olovke u nijansama Soar i Spice. Prva je toplija mauve, druga je srednja braonkasta, sa roze podtonom, obe jednako volim. Dovoljno su kremaste da se mogu sa njima popuniti cele usne, a dovoljno suve da se ne razmazuju i da drže sve na svom mestu, kada ih potrošim sigurno ću ih kupiti u zalihama.


Dva Mac karmina su takođe bila favoriti.




Mac Honeylove - njega sam dobila preko Back2Mac programa, uzela sam ga jer nije bilo Mehr i Velvet Teddy nijansi koje sam želela, i ispostavilo se da uopšte nisam pogrešila. Posle njega sam uzela Velvet Teddy, ali ovaj i dalje više volim. Finiš je mat, ali mi ne isušuje usne, trajnost odlična, a boja je za moj ten savršena neutralna nude. Ovo je najsvetlija nude koju ja mogu da iznesem, a da me ne ispere. U kombinaciji sa Spice olovkom je savršen. 

Mac Faux - ovo meni nije favorit godine, nego favorit života. Kada bih morala samo jedan karmin da nosim za vjek i vjekova, to bi zasigurno bio ovaj. Boja je idealna uz moju boju tena, očiju i kose, neutranla srednje svetla prljavo roze, satenski finiš, ugodan na usnama, srednje trajnosti, ali uz prajmer i olovku nemam nikakvih problema, a i tekstura je takva da  nije nikakav problem popraviti ga.

Na slici ispod su obe olovke i oba karmina.



Spice, Honeylove, Faux, Soar.

Jedini drogerijski karmin je Aura Absolute Matte tečni ruž, u nijansi  601 My Beloved, mada je cela ova linija karmina izuzetnog kvaliteta, i prelepog spektra nijansi, za cenu od oko 500 dinara ne možete naći bolje ruževe. Ja ih imam nekoliko, ali mislim da ću vremenom da prikupim većinu. Tek kada sam slikala za post, shvatila sam još jednu srećnu slučajnost - da je ova nijansa (dole) vrlo dobra zamena za Honeylove :D 




To bi bilo to što se tiče šminke, a od preparative, kozmetike i nege tela i kose, nema puno proizvoda, niti sam preterano eksperimentisala, niti me je mnogo šta oborilo s nogu.


Coesan plus ulje za lice od šipurka - ovo ulje je u apoteci kupila mama, dobila je kao preporuku za rešavanjeproblema depigmentacije, ali njoj je jako smetao miris, pa sam ga ja uzela. Ulje zaista ima specifičan miris, malo mi vuče na benzin, ali kroz par minuta se više ne oseća. Polusuvo je, lepo se upija, koristila sam ga svake večeri i značajno mi je ublažilo flekice od nekih starih bubuljica, lepo mi je hranilo kožu što mi je bilo preko potrebo, budući da mescima skoro da nisam izlazila iz kuće, u kojoj se greje, pa je mom licu zaista trebalo ovako nešto. Tvrdi da se bori i protiv prvih znakova starenja, ali oni se za sada na mom licu svakako ne vide (mada sa 25+ treba da mislim i o tome).

Macadamia ulje za kosu - takođe lifetime favorit, potrošila sam sigurno litar u svom životu. Koristim ga i na mokroj i na suvoj kosi, omekša i nahrani krajeve, nema loše veštačke sastojke, miriše na raj i sporo se troši.

The Body Shop Shea body butter - Ovo kupujem u zalihama kad god putujem. Meni su TBS puteri za telo savršeni, a ova velika pakovanja budu na sniženju manje od 20evra, a meni potraju i po 5-6 meseci. Rešavaju mi problem suve kože, uživanje je mazati ih, a shea miris mi je omiljen. Naredni u planu mi je Afroditin, čula sam da je divan.



Za kraj, White Glo sistem za izbeljivanje zuba. Pisala sam o njemu i ovde, i još nekoliko puta, videli ste ga i na mom Instargamu (follow). Meni je ovo otkriće godine, ne verujem da ću ikada više biti bez njega. I pasta je odlična za održavanje rezultata, kao i četkica koja dolazi uz nju. Zaista mi je transformisao osmeh, nikada u životu nisam dobila više komplimenata i pitanja vezano za zube. Na akcijama bude snižen i do 1200 dinara, a i regularna cena od oko 1800 je više nego pristupačna s  obzirom na rezultate, i na to da će vam trajati i do pola godine.

I to bi bilo to za najduži povratnički post na svetu. Ostavljam vas da uživate u njemu uz poruku 'Neće ona niđe', jer je sa pauzama gotovo, tu sam i ne mrdam! :)

Pišite o tome šta biste želele da čitate ubuduće, i da li ste probale neki od mojih favorita.

You Might Also Like

7 comments

  1. Odlican post. Ja obozavam TBS butere doduse imam samo od badema,ali evo proslo je godinu dana otkako sam ga kupila i jos malo mi je ostalo...A Soft and Gentle cu probati uskoro nadam se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo favorite :) Isprobaj S&G obavezno, zaista je dostojan glasa koji ga bije :D

      Избриши
  2. Dobro nam došla nazad! :) Odlični favoriti, nadam seisprobavanju MUR Iconic paleta jer je do Loraca, je l te, teško doći, drago mi je kad čujem da su ljudi zadovoljni njima. Radujem se narednim postovima! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaaaala draga do neba! Obavezno probaj MUR, nećeš se pokajati sigurno! :*

      Избриши
  3. Cestitam na polozenom ispitu ! Znam kako ti je bilo, moja najbolja drugarica ga je dugo spremala a ja sam naravno sve vreme bila uz nju, bogami svacega je tu bilo tokom tog procesa haha :D. Avonov fiksator volim i ne menjam ga, sad cu ponovo da ga kupim, a Aurine tecne ruzeve stalno koristim otkako sam ih probala pre mesec dana, zasad imam Mind On Vacation i Dream Team, ali bice ih jos :). Pozdravljam te :), Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga :) U pravu si, svega ima u tom procesu, ja pokusavam da se ne secam :D

      Drago mi je da delimo favorite :)))))

      Избриши