Latest Posts

Makeup Revolution - Iconic Pro 2 paleta i Iced Hearts rumenilo

By 05:29

Posle recenzije Iconic Pro 1 palete, danas je na redu Iconic Pro 2 paleta brenda Makeup Revolution, koja važi za dobar dupe Lorac Pro 2 paleti, kao i Iced Hearts rumenila iz kolekcije Blushing Hearts istog brenda.



Više o samom brendu i procesu naručivanja u ovom postu. Takođe, u prethodnom postu sam detaljno pisala o sastavu, samom kvalitetu senki, teksturi, blendanju i trajnosti, tako da se ne bih ponavljala, apsolutno sve isto važi i za ovu paletu. Da li je dupe Lorac paleti, ni to ne bih mogla da znam, znam da svočevi po internetu deluju maltene identično.


Kutija kod ove palete je zlatna i reflektujuća, ali sama paleta je potpuno identična prvoj što se pakovanja tiče. Na foliji su ispisani nazivi senki. Prvi red mat, drugi red šimer, ista priča.


Ono što sam rekla za prvu, a što moram i ovde da ponovim, s obzirom na cenu od oko 10 evra, senke su izuzetnog intenziteta i bez baze. Sa bazom je to svakako stepenik više, ali zaista ne drastično.

Prvi red bez baze:

Prvi red, sa bazom:


Kao što se i sa slike vidi, baza više utiče na malo glatkiju teksturu, ne toliko na pigmentaciju. E sad, nijanse u prvom redu;

Paper - mat svetlo žućkasta. Nije najslabije pigmentisana, ako se to čini sa slike, samo se mnogo stapa s mojom  bojom kože. Meni nije puno korisna baš iz tog razloga, ali tamnoputim devojkama bi bila odlična za ispod obrve ili pre celog kapka, za čuveno setovanje baze o kom sa pričala prošlog puta :)

Chase - odlična topla svetlija braon za pregib. Dobra i sama, uz malo maskare, odlična i kao nijansa za blendanje tamnih, a ja je jako volim i kad radim neki hladni smokey eye na sivkasto, da da malo topline pregibu, čini mi se da odlično izbalansira celu priču.

Smooth - ista priča, samo taupe. Prava taupe nijansa, super za pregib, super za obrve, super za sve.

New-tral - jedan od favorita u paleti. Mat kajsija nijansa, koja mislim da se jako teško nalazi u drogerijama i u ovom cenovnom rangu. Uvek su mi zapadale za oko ovakve nijanse kod stranih blogerki, ova me u startu asocira na Jaclyn Hill :) Ja je obožavam kod toplih smokey varijanti kao prelaznu nijansu, baš daje šmeka celom look-u, posebno leti, uz crvenkaste i nijanse boje rđe.

One way - topla mat ljubičasta. Odlična u svakom smislu, pogođena je prava nijansa da oči ne deluju krvavo, a da opet ne ode previše ka plavom. Ja za sad najviše volim da je kombinujem sa nijansom Addicted iz prethodne palete.

New rules - ova nijansa me je u startu najmanje privlačila, pošto ne volim plave senke nikako,  obzirom da imam plave oči nikako mi ni ne stoje, a i generalno mislim da plave senke nekako najređe dobro izgledaju. Ova u paleti deluje teget, međutim na svoču je neka meni potpuno gadna plavkasta, boje vena (boje Dunava?). Nikako mi se ne dopada i jedina je u obe palete koja niti ima dobru pigmentaciju niti teksturu.

Grey day - mat siva, uvek korisna ko voli sivkaste nijanse, ja ih retko i oprezno koristim, a i kad ih koristim, pre se odlučim za neke šimeraste, ali to je ipak samo stvar ukusa.

Sudden - mat crna, identična kao u prethodnoj paleti.

Donji red, bez baze:



Donji red, sa bazom:


Only - bela šimerasta, biće dobra jako svetlim devokama hladnog podtona, meni nije  baš, bolja mi je naredna.

Silk - iako možda ovde deluju identično, ova je mrvu tamnija i mrvu toplija od prethodne i ja je volim ya unutrašnji ugao oka ili na sredini kapka za naglašavanje. Ovakve boje su uvek korisne, svakoj paleti ovakva neka treba.

Awaken - moja omiljena nijansa u ovoj, a biće i u obe palete. Možda na svoču ne deluje kao bogzna šta, ali je najlepša rosegold koju sam ja videla. Može se lepo nadograđivati, a sa malo Fix + na četkici dobija potpuno metalik finiš, i ja sam opčinjena kako izgleda, posebno u kombinaciji sa Stage iz prve palete. Prava letnja, i bogom dana za plavooke. Misli  da ću joj vrlo brzo videti dance.

New day - slična prethodoj, malo tamnija i malo više ka bakarnom. Isto važi i za nju, super za leto, super za plave oči, super i za svaki dan i za nešto malo komplikovanije.

Steal-er - kao Smooth iz prvog reda, samo šimerasta. Lepa hladnija taupe, super za brzinsko šminkanje preko celog kapka, izblendana sa Smooth, i gotov look.

Echo - svetlo srebrna. Kao što rekoh, ja ove sivkaste baš teško i baš retko, ali ko ih voli, vrlo je lepa, hladnijim devojkama bi posebno pristajala , a preko nijanse Player iz prve palete je fenomenalna.

Ambition - još jedna od omiljenih, tamna maslinastozelena sa malo zlatnog u sebi. Ovo je odlična nijansa za one koji bi hteli malo da pobegnu od neutralnih, ali da im ipak ostanu u blizini. Nosila sam je preko celog kapka, sa malo zlatne na sredini kapka, i prelepo je izgledala. Naročito mislim da bi na tamnom tenu i smeđim očima pokazala svu svoju lepotu.

Faith - slična nijansi Steal-er, samo tamnija i malo toplija. Odlična i preko celog kapka, i u spoljnom uglu, i na donjoj liniji trepavica.

To bi bilo to što se tiče boja. E sad, čuveno pitanje, jesu li vam potrebne obe palete. S obzirom na jako povoljnu cenu, ja kažem da, svakako. Nije mi sasvim jasno zašto se prva karakteriše kao topla, a druga kao hladna, s obzirom da je u obe palete napravljen lep balans toplih i hladnih nijansi. Istina je da u prvoj ima više toplih nijansi, ali, kao što rekoh, i sa jednom i sa drugom možete kreirati look kakav želite. Otkad ih imam, ja nijednom nisam koristila samo jednu, uvek ih obe stavim ispred sebe i kombinujem, s obzirom da se nijanse prelepo uklapaju. Tako da, ako možete, nabavite obe, a ako treba da se odlučite za samo jednu, možda je prva malo 'osnovnija', a druga malo neobičnija, pa šta vam se više dopada. 

Pored paleta, počastila sam se i rumenilom iz kolekcije Blushing Hearts, u nijansi Iced Hearts.


Kolekcija ima 12 nijansi, i mislim da bi tamnije nijanse i prošle kao rumenilo, a ovo je definitivno hajlajter. Cena mu je manje od 5 evra, za ovaj kvalitet ne možete proći jeftinije.

Tekstura je izuzetna, nema apsolutno nijedne krupne čestice glitera, nijedne šljokice, ni najmanje se ne kruni, nema ničega što može da vam smeta kod hajlajtera. Pigmentacija je izuzetna, tako da, ako želite da ga nosite preko dana, budite oprezni, jer mislim da bi vrlo lako mogli da postignete ne tako privlačan shiny disco ball efekat. Za uveče je fantasičan, a i sada za leto, nije suptilan, ali izgleda savršeno. Ako vam je interesantna strobing tehnika, za kojim su svi pomahnitali, a ne volite pudere sa dewy završnicom (ja, ja, ja!) ili imate masnu kožu, sa ovim hajlajterom možete da postigmete sličan efekat na koži. Ipak, ukoliko vam je lice problematično i na mestima gde obično ide hajlajter imate izraženu teksturu kože, možda bi bilo bolje da se predelite za neku drugu opciju. 

Ovo je sasvim lagan svoč, sve tri nijanse zasebno.




Možete ih koristiti zasebno, što je meni recimo jako korisno, u zavisnosti od toga koliko sam svetla u tom momentu. Najsvetliju belu nijansu koja malo vuče na srebrnkasto nikada ne koristim samu, jer ne volim jako svetle jako hladne hajlajtere, i mislim da skoro nikome ne bi stajala samostalno, ali obožavam je u unutrašnjem uglu oka. Srednja nijansa je lepa rozikasta, a najtamnija je prelepa rosegold nijansa, koja mislim da bi stajala skoro svakome. Ne bih nosila nijednu nijansu kao rumenilo, ali za preko mat rumenila su odlične, posebno preko onih rozikastih. Boje jesu hladnije, ali ne previše, posebno kada se sve izmešaju i nanesu zajedno. Meni je ovo lepo skretanje od toplijih šampanj hajlajtera za koje se obično opredeljujem.

Evo kako sve boje izgledaju zajedno.


To bi bilo to.

Nadam se da vam se dopadaju i palete i hajlajter, i da ćete napraviti svoju prvu porudžbinu uskoro.

Ovog meseca neće biti favorita, već ću objediniti junske i julske favorite idućeg meseca. Dok vi ovo čitate, ja se pakujem i idem za Grčku, a odatle se javljam na Instagramu. Nadam se da uživate na odmoru ili odbrojavate dane do istog!

You Might Also Like

3 comments

  1. Анониман28. јул 2015. 16:43

    Pomenula si da si u fazi spremanja pravosudnog ispita..Da li planiras blog na temu organizacije i nacina ucenja? To bi bilo interesantno posto veliki broj devojaka koje prate blogove jos uvek idu u skolu ili studiraju a saveti tog tipa uvek su dobrodosli. Pozdrav, super ti je blog, sve cestitke :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, prvo ti mnogo hvala na komplimentima :) Što se tiče novog bloga, sigurno ga neće biti, prvenstveno jer ne mislim da sam stručna da delim savete oko organizacije, a drugo što nikako nemam vremena, pored punog radnog vremena i učenja pride, i ovaj blog moram na nekoliko meseci da stavim na stand by. Kada to krajem godine prođe, nadam se ishodom koji priželjkujem, rado ću napisati jedan opširan post o svom iskustvu :) Hvala ti još jednom!

    ОдговориИзбриши