Latest Posts

Makeup Revolution - Iconic Pro 1 paleta

By 08:47

Danas od mene postastica! Sigurna sam da ste čuli za brend Makeup Revolution, poznat po tome da se pravi po britanskim standardima, a da su izutetno povoljni, kao i da donose svoje varijante jako popularnih proizvoda po neverovatnim cenama. Odlikuje ih izuzetan kvalitet u odnosu na cenu, jako veliki asortiman proizvoda, internacionalna isporuka sa povoljnom poštarinom. Sigurno je dovoljno da vam zagolica maštu. Internet je prepun recenzija njihovih proizvoda, pre svega paleta, a cene i same proizvode možete pogledati na sajtu Makeuprevolution.com.

Što se tiče poručivanja i isporuke, poštarina me je koštala manje od 5 funti, platila sam Visa Electron karticom, e-mail servis kupaca je izuzetno ažuran, a pošiljka mi je u roku od dve nedelje već bila u rukama. Carinili su mi paket samo u iznosu od 100 dinara, tako da je sve prošlo bez ikakvih problema. Ovo je sigurno samo prva u nizu mojih porudžbina. 

Prve palete koje sam htela da poručim su Iconic Pro 1 i 2, jer su  navodno zamene za Lorac pro palete. Iako bih apsolutno dala dva puta po 50 dolara za originalne palete, toliko bih se namučila da dođem do njih, da mi se trenutno ne upušta u tu potragu. Što se tiče MUR paleta, ne mogu da kažem da li su im dostojna zamena, ali *spoiler alert* mislim da su za taj novac odlične.


Palete dolaze u standardnoj kartonskoj kutijici, sama paleta je od mat plastike koja je prilično kvalitetno urađena, s tim što, budući da je mat, vrlo lako hvata otiske prstiju i lako se prlja, poput Sleek paleta. Pljosnata je i praktična za nošenje, ne deluje mi lomljivo, tako da sam samim pakovanjem skroz zadovoljna.




Unutra je ogledalo celom dužinom, što je uvek plus. Paleta sadrži 16 senki, gornji red je mat, donji red je šimer. Imena nijansi dolaze na plastičnoj folijici koja se skida.



Uz paletu dolazi i prilično upotrebljiva dvostrana četkica. Jedna strana je tanka pljosnata, kojih nikad dosta, odlična sa pakovanje boje na kapak, posebno šljokičastih nijansi. Druga strana je zamišljena kao četkica za blendanje, ali za to je i premala i pretvrda, ipak bih ja rekla da je ovo pencil četkica, dobra za definiciju i preciznije radove.




E sad, što se tiče samih senki. Pigmentacija je jako dobra, čak i bez baze, posebno kada su u pitanju tamnije nijanse. Međutim, i svetlije su odlične, posebno za senke tog cenovnog ranga. Sa bazom nema nijedne senke koja ima lošu pigmentaciju. Što se tiče teksture, takođe sam prijatno iznenađena. Mat senke jesu malo praškastije od šimerastih, i događa se da se mrve, ali to se primećuje samo prilikom kupljenja proizvoda, ne i prilikom nanošenja i blendanja. Takođe, to znači da će možda padati svud redom, ali meni se to događa i sa Urban Decay senkama, tako da se ne žalim. Tekstura šimer senki je izuzetna. Vrlo su mekane i 'mazive', skoro da imaju kremasti osećaj pod prstima, ako razumete šta hoću da kažem. Nema krupnog glitera ni šljokica, samo fini šimer. Ukoliko se nanose mokrom četkicom, dobija se 'foiled' efekat.

Što se tiče nanošenja, odlično se blendaju i nanose, nema neravnomernosti i šupljina. Ne bih uopšte da se raspisujem, ukratko, senke su vrlo visokog kvaliteta s obzirom na cenu, boje su prelepe, ali tu zaslugu pre pripisujem brendu Lorac nego MUR :) Po svočevima sa interneta rekla bih da su boje prilično verno replicirane. 

E sad, nijansa po nijansu.

Na slici je prvi red, bez baze.


Ghost - mat bela nijansa. Uvek je ok kada paleta ima mat crnu i mat belu. Ja lično uvek više volim umesto mat bele da koristim neku sa mrvom bež ili roze u sebi, ali to je samo stvar ukusa.

Luna - upravo to o čemu govorim, jako svetla mat bež. Već sam je malo udubila, sjajna je i za hajlajt ispod obrve i za setovanje baze preko celog kapka. Setovanje baze je nešto od čega sam se šlogiravala ranije, dok nisam ukapirala da mi pravi priličnu razliku :) Volim kad sam teška za održavanje!

Must - je must have nijansa. Srednje svetla mat braon, neutralnog podtona koji malkice ide ka toplom. Savršena za pregib, i kao blend nijansa za tamnije smokey eye verijante, a i odličan izbor za najjednostavnije varijante - jedna senka i ajlajner.

Enigma - svetlo roze nijansa, koja mi je odlična kao prelazna boja uz narednu nijansu u paleti. Slična je nijansi Limit iz Naked 3 palete, samo malo svetlija.

Fade - jedna od omiljenih nijansi iz cele palete, svetlija braonkasto - mauve boja. Plavookim i zelenookim je savršena nijansa za pregib kapka.

Drama - nijansu tamnija varijanta nijanse Must. 

Afflicted - još jedna klasična i uvek potrebna nijansa. Vrlo tamna braon, takođe prilično neutralnog podtona, koja vam uvek može zameniti crnu za neke manje dramatične varijante. Ja je uvek biram pre crne.

Pitch - mat crna. kao što rekoh, uvek treba u paleti. Ova nije najtamnija crna koju imam, ali je sasvim ok. Za početnike ili plašljivije, uvek je i bolje da crna ne bude maksimalno intenzivna.

Na sledećoj slici su sve ove nijanse, sa bazom.



Najveća razlika se svakako vidi sa prve dve nijanse, što je i za očekivati. Razlika je više u teksturi nego u pigmentaciji. Senke se svakako lepše blendaju i nanose preko baze, što mislim da važi za senke svakog cenovnog ranga.

Drugi red, bez baze:



Need - svetla šimer nijansa, koja malo ide na žućkasto.

Dawn - za nijansu intenzivnija nijansa od Need, koja malo više vuče na rozikasto, i meni se malo više dopada.

Getter - prelepa zlatna izuzetne teksture. Ovo je vrlo klasična nijansa, koja će većini odlično stajati. Nosila sam je i samostalno, a i preko drugih tamnijih nijansi, i prelepa je svakako.

Breathe - klasična šampanj boja, takođe vrlo iskoristiva. 

Too grey - takođe jedan od favorita, prepela taupe nijansa, nešto hladnijeg podtona, koja opet, nema kome ne bi stajala, prelepo izgleda lagano naneta preko celog kapka, izblendana sa malo Must ili Drama nijanse, sa puno maskara i bez ajlajnera. Meni je to jedan od omiljenih lookova za posao u poslednje vreme.

Stage - meni najlepša i najdraža u ovoj paleti. Vrlo jedinstvena nijansa, koja je u prethodnih godinu dana vrlo u trendu, kao i sve nijanse ovog tipa. Nazvala bih je bojom rđe. Ukoliko ste početnik, može vam delovati zastrašujuće, ali zapravo je vrlo nosiva i sa svačim može interesantno i lepo da se kombinuje, a plavookima će posebno lepo stajati. Ovakve nijanse su meni odličan način da malo eksperimentišem sa bojama, a da i dalje ostanem u manje više neutralnim krugovima.

Addicted - tamno ljubičasta hladnog podtona. Takođe dobar način da koristite boju a da ne odete u šareno. Za početnike u kreiranju smokey eye-a, kao i za momente kada ste u žurbi - ova nijansa neštedljivo napakovana na celom kapku, izblendana sa nijansom Fade, ajlajner, trepavice, i voila! Vrhunski dramatičan a nosiv look.

Player - tamno siva šimer nijansa. Ove nijanse su jako popularne, imam ovakvu u nekoliko paleta, ali iz nekog razloga meni ruka nikada ne krene ka ovim nijansama. Ipak, to je opet samo stvar ukusa, za ovu nijansu važi isto što i za prethodnu kada je smokey eye u pitanju.

Drugi red, sa bazom:


Sve u svemu, ova paleta bi bila vrlo korisna i onima koji tek grade svoju kolekciju, kao i 0nima koji razmišljaju o kupovini sedamnaese neutralne palete. Boje su vrlo komplenentarne jedna drugoj, lepo se slažu, može se napraviti milion različitih look-ova, a fantastično se kombinuje i sa Iconic pro 2, koju vam predstavljam u narednom postu. 

Mnogi kažu da je ova paleta topla, a dvojka hladna, međutim, ja se ne bih složila. Kao što vidite na svočevima, ima ovde i vrlo neutralnih a i hladnjikavih boja.

Evo i sastava senki:



Paleta se, po ceni od oko 10 evra, može poručiti na Makeup Revolution zvaničnom sajtu.

Da li ste probale MUR proizvode? Kako vam se čini paleta? I naravno, da li biste volele da vidite neki Get the look?

You Might Also Like

4 comments

  1. Predivna paleta. Najljepša nijansa mi je Too Grey, ali i Stage mi se dopada, jasno mi je zašto ti je omiljena u paleti :) i ja preferiram svijetle nijanse sa malo bež ili roze u sebi, klasična bijela izgleda čudno na meni :)

    ОдговориИзбриши
  2. Cao ��! MUR sminka se pojavila i u Cg, imas je u Cosmetics marketima. Malo je reci da je pravo osvjezenje njihov displej, pored standardne ponude. Kupila sam Iconic 3 koju porede sa UD Naked 3. Kombinacija mat i šimerastih. Vrlo lijepa. Šta mene sad brine ☺ - da li mi je ova paleta potrebna, da ne kazem neophodna ☺? Hvala, divna si, od skoro te pratim na Insta. Vrlo korisni tekstovi a ti vrlo šarmantna! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ana, prvo ti puno hvala na komplimentima! Bas mi je drago da ima i u slobodnoj prodaji negde u komsiluku. Ja imam Naked 3 paletu i obozavam je, ali mogu slobodno da kazem da i ove potpuno ravnopravno koristim. Zaista ima samo mozda 3 slicne nijanse, i to ove mat, sve ostale su skroz razlicite, tako da, samo napred sa kupovinom :)

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши