Latest Posts

Omiljeno u januaru

By 03:20

Prvi favoriti u godini! Bez uobičajenog opširnog uvoda, i uz žaljenje što nikako nisam uspela da napravim malo bolje fotke, evo ih:



Počeću od proizvoda od koga je blogosfera eksplodirala poslednjih meseci:




Nivea Men Sensitive Aftershave Balm - čuveni afteršejv koji se, zbog visokog procenta glicerina lepo ponaša kao prajmer, a košta bagatelno, posebno imajući u vidu mililitražu. Naravno da sam htela da crknem ili da ga probam. Ja sam uspela da pronađem samo ovu cooling verziju, ali mislim da se liste sastojaka ne razlikuju. Meni je ovo stvarno odličan svakodnevni prajmer. Lepo zalepi puder, baš zbog glicerina, prijatan je na koži, zapravo se skoro i ne oseća, nije mi izazvao nikakve reakcije ni iritacije. Takođe mi prija da odmorim lice od silikonskih prajmera, njih sada čuvam za izlaske.


Dva proizvoda za lice, dve različite cenovne krajnosti:

City Color Be Matte Bronzer - ovo je prvi proizvod ovog brenda koji sam probala, sigurno će ih u budućnosti biti više. Košta oko 700 dinara, i za tu cenu je odličan. Ima nekoliko nijansi, moja je najsvetlija. Ovaj bronzer nije previše topao, ne ide nimalo na narandžasto, i odličan je za devojke izrazito svetle puti, posebno za preko dana, vrlo lepo i prirodno izgleda na licu. Tamnije devojke mogu da biraju među tamnijim nijansama. Pigmentacija mu je, rekla bih, slaba ka srednjoj, što je za ovaj tip proizvoda zapravo i dobro, jer se teško možete zablatnjviti i preterati, posebno ako ste jako svetle ili ako tek počinjete da koristite bronzer. Nisam uslikala svoč, jer se na svoču uopšte ne vidi boja, tek kada se nanese na lice, vidi se kako lepo izgleda.

Mac Gingerly rumenilo - kupovina izazvana pohvalama od strane plemenite dinastije Kardašijan - Džener. Šalu na stranu, falilo mi je kvalitetno mat rumenilo koje nema nimalo roze u sebi, pa sam se odlučila za Gignerly. Znam da ga blede devojke koriste maltene kao bronzer, pa sam se malo bojala kako će mi stajati, međutim, njegova nadogradiva pigmentacija mi omogućava da ga nanesem lakom rukom, tako da izgleda prelepo i prirodno. Ne dajte da vas zavara njegov sheertone finiš, ovo rumenilo je izuzetno pigmentovano, poenta je u njegovoj nadogradivosti, što je kod mene uvek plus, jer je vrlo teško uprskati. Evo laganog svoča na ruci:



Mislim da je teško naću put kojoj ova nijansa ne bi pristajala. Kao i uvek, meni MAC rumenila definitivno opravdavaju visoku cenu, i verujem da ću za nekoliko godina imati baš lepu kolekciju :)

Gde su rumenila i bronzeri, tu su i četke. Ja ih ovog meseca imam tri, sve tri pristupačne:



Aura četka za bronzer - četka koju planiram da kupim u jedno 5 komada minimum jer je neverovatno funkcionalna. Oblik je zaobljen i sužen pri vrhu, a širi i pufnastiji sa strane, pa je pogodan i za precizno nanošenje i za blendanje proizvoda, dlaka je premekana i sintetička, tako da se ova četka može koristiti za konture, za šta je meni lično idealna, za setovanje krektora ispod očiju, za bronzer, za rumenilo, pa čak i za hajlajter, u nedostatku neke manje. Kvalitet novih Aura četki me je prijatno iznenadio, odlično se pere, ne ispadaju joj dlačice, ima lepu težinu u ruci, a košta manje od 500 dinara. Uvek me obraduje kada domaći brend može da parira daleko poznatijim i skupljim. Bravo Aura! :)

Aura četkica za blendanje - što se tiče karakteristika četkice, važi sve kao za prethodnu. E sad, veličina ove četkice je meni prevelika za moj kapak. Za krupnije oko bi verovatno bila bolja. Ja mogu da je koristim samo kada hoću lagano da nanesem jednu nijansu na ceo kapak, najčešće kada se brzinski šminkam, pa na oči stavim samo malo bronzera. Ono za šta je meni ova četkica idealna jeste hajlajter. Može vrhom vrlo precizno da ga nanese tačno gde treba, a sa strane vrlo lepo da ga izblenda. Kupi taman pravu količinu proizvoda, i meni lično daje mnogo lepši i prirodniji efekat nego fan četka. Košta oko 300 dinara.



Urban Studio je nov brend četkica koji od pre nekoliko meseci ima da se kupi u Alexandar cosmeticsu. Imaju nekoliko četkica u ponudi, ja sam za sad isprobala samo 511 Blending brush, i toliko me je oduševila da ću definitivno kupiti još neku. 



Na slici je prljava jer...pa, jer je prljava. :) Koristila sam je tog dana, nećete mi zameriti. Vrlo je mekana, i iako nema dve vrsta vlakana, takav je osećaj. Kupi manju količinu boje i vrlo je lepo blenda, a kako je veća i rastresita, meni je savršena za prvu tranzicionu boju na kapku. Cena joj je oko 500 dinara. Takođe se savršeno ponaša pri pranju.



Balea Best Wishes krema za ruke - budimo iskreni, ovde je jer je preslatka. Košta malo preko 100 dinara, ima premedenu ambalažu i miris, vrlo lepo neguje. Ja je držim u tašni, i kad god je izvadim negde svi se oduševe i pakovanjem i mirisom. Uvek sam volela Balea mazalice, pa ni ova LE kremica nije izuzetak.

Zvezda posta - Too Faced Chocolate Bar paleta senki.



Kada mi kažu - sine, kupi sebi čokoladu, ja samo ovo imam na umu :) Dobila sam je kao delom rođendanski poklon, a delom zbog 'ne cvili zbog pravosudnog, ućutkaćemo te šminkom' situacije. Želela sam je dugo, voleću je uvek. Mislim da svako treba da ima jednu dobru neutralnu paletu, jer su one korisne i početnicima, i onima koji su majstori i čarobnjaci, i onima koji se samo diskretno šminkaju za fakultet ili posao, kao i onima koji vole dramatičnije kombinacije. Sada ih ima puno, u različitom cenovnom rangu, ali zna se kakav kvalitet garantuje Too Faced. Meni se ova više dopada od Semi Sweet, a ovu najnoviju još uvek nisam uživo osmotrila. Omiljene su mi ove burgundy nijanse, ali što se kvaliteta tiče, on ne varira između nijansi. Savršeno se blendaju i još se lepše međusobno uklapaju.



Od skupog ka jeftinijem, kao i uvek. Omiljena kombinacija na usnama ovog meseca bila je Essence olovka u nijansi Soft berry i Nyx Liquid Suede tečni karmin u nijansi Soft Spoken.
Naglašavam da je u pitanju stara varijanta Essence olovke, kojih nažalost više nema u prodaji. Što se tiče ruža, cela ova Nyx linija je fantastična, daleko bolja od njihovih Soft Matte Lip Cream karmina. Nisu baš sasvim sasvim mat da usta deluju kao babunova pozadina (oprostićete), već su nekako prirodno mat - bez sjaja a ne suvi. Ne ističu suve delove usana, ne uvlače se u borice, ne prave belu liniju u unutrašnjosti usana, veoma su dugotrajni. Mislim da ih je čak i Jaclyn Hill stavila u favorite :) Želim da probam još nekoliko nijansi.

Evo kako izgledaju u kombinaciji koja je prošlog meseca pokupila mnogo kompimenata kod mene:



I za kraj, jedan neomiljeni proizvod, a vezano za Essence olovke za usne. Uvek sam ih obožavala, kupovala svaku nijansu na koju naiđem, i tvrdila da za taj novac apsolutno nema boljeg kvaliteta. Pre nekoliko meseci su promenili pakovanje, sada poklopci nisu sivi, već je sve iste boje. Novo pakovanje je prelepo, ali formula je duplo suvlja, vuče se po usnama, ne razmazuje se lepo, to više uopšte nije isti proizvod. A ni bolje više nisu iste. Na slici ispod je stara Satin Mauve, najlepša olovka na svetu, kao i trenutna verzija.



Gore - stara, dole - nova. Čak se i na svoču vidi da je formula drugačija, a o boji i da ne pričam. Ne verujem da će vratiti staru formulu i pakovanje, tako da je poenta ove kuknjave kuknjava sama po sebi. Ako neko ima zalihu stare Essence Satin Mauve, neka bude ljubazan da mi pošalje, ja ću njemu bubreg.

Za kraj, moj omiljeni komad nakita u ovoj party sezoni bile su ove prelepe Mon Caprice minđuše.


Ovaj brend sam pronašla na Instagramu, njihov profil pogledajte ovde, a moj ovde, trep trep. Oduševile su me kvalitetom, lakoćom nošenja, i ovim preeeeedivnim pakovanjem. Verujem da ćete se vrlo lako naći u dilemi šta da odaberete za sebe ili dragu osobu.

Toliko za januar. Pišite mi šta ste volele, kao i o čemu želite da čitate. 
Cmok!

You Might Also Like

10 comments

  1. Haha ali bubreg za Satin Mauve olovku :D realno te razumem isto tako se i ja osecam povodom toga. Odlicni favoriti nikako da kupim te cetkice :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha, za Niveu: "Naravno da sam htela da crknem ili da ga probam." Evo me, ista sam. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Baleina kremica prediivno mirise! Zelim da ispobam NYXove nove ruzeve, videla sam da ima predivnih nijansi :))

    ОдговориИзбриши
  4. Pa ta Aurina četka za bronzer izgleda predobro! :)

    ОдговориИзбриши