Latest Posts

New in i utisci o novim proizvodima

By 05:37

Long time no see! Opet je naišao niz okolnosti koje su me sprečile da pišem, ali evo me opet :) Ovoga puta pišem o novim proizvodima, neke probam prvi put, neki su ponovljena kupovina, neki su favoriti, neki ne baš. Na kraju ću vam pokazati kako oni izgledaju na meni, i ovo je prvi put da sam pokušala da sama uslikam šminku za blog, molim vas budite blagonakloni :)


Počeću od baze. Prvi put sam probala Lancome tečni puder, posle mnoštva pozitivnih recenzija. Htela sam bazu koja je lagana na licu, koja ne izgleda kao mnogo šminke na licu, a koja opet lepo ujednači ten i traje solidan broj sati na licu. Izbor je pao na Teint Miracle bare skin light creator tečni puder. I sam naziv mi je govorio da ću od njega dobiti baš to što tražim.


Puder dolazi u lepoj i teškoj staklenoj ambalaži sa pumpicom koja lepo dozira proizvod. Ima SPF, a ja sam u nijansi , za koju mislim da je treća po redu. Sada mi je odlična, a za leto ću je mešati ili pak koristiti za hajlajt.


 ekstura je srednje gusta, ne previše vodenasta, i svakako ne pregusta. Pokrivna moć je lagana ka srednjoj, ali se puder savršeno nadograđuje, nikako ne deluje cakey, i nadograđivanjem se može doći do jače srednje pokrivnosti. Za potpunu se okrenite korektorima, ili pak nekom drugom puderu.

Blenda se odlično, i prstima i četkom, dok sunđerom nisam baš oduševljena, tada se skroz razredi i bude više kao BB krema, a kada želim efekat BB kreme, neću koristiti puder od  50 evra.

Ne znam koliko sa slike možete oceniti teksturu, kasnije će se na slici bolje videti kako izgleda na licu.



Trajnost me je prijatno iznenadila. Ja puder uvek setujem, i ovaj mi traje nekih 5 sati na licu bez prajmera, a sa prajmerom i duže, što je za neke svakodnevne potrebe sasvim dovoljno.
Sve u svemu, sjajan puder za svaki dan, srednje pokrivnosti i trajnosti, koji izgleda prirodno na licu, i koji pruža fenomenalan osećaj na koži,  svojstven proizvodima visokog kvaliteta kao što je ovaj. 

Sledeći novitet su ajlajneri.


 Prvi je Loreal gel intenza gel ajlajner, koji je moji apsolutni favorit. Ovo mi je verujem četvrta teglica. Koristim ga i na sebi i na drugima i nemam nijednu zamerku. Crn, precizan, dugotrajan, ne preslikava se, ne razmazuje se, nije težak za rad, košta oko 1000 dinara, a trajaće vam jako dugo, čak i uz svakodnevno korišćenje. Takođe se i ne suši u teglici brzo. Sve u svemu, sjajan proizvod, i slika kao dokaz moje ljubavi i vernosti:



 
Drugi je Essence waterproof eyeliner pen. I ovaj proizvod kupujem već neko vreme, a kako ja ovakve ajlajnere ne volim za izvlačenje linije, koristim ga za prelaženje preko linije veštačkih trepavica. Možda to nekome deluje kao banalna svrha za odvojen proizvod, ali meni on to sjajno radi. Naravno da može izvući i tanku lepu liniju, ali ja za to više volim gel. On se relativno brzo suši, ali za cenu od manje od 400 dinara, to je sasvim prihvatljivo.

Gde su ajlajneri, tu je i maskara, i to ova jako jako popularna.



Maybelline Lash sensational maskara, obećava volumen i razdvojenost, i to je upravo ono što pruža - lep, ne preteran volumen bez grudvica i efekta paukovih nožica. Potpuno je crna, ne razmazuje se i najnormalnije je skida. Imajte u vidu da ja od maskare ne očekujem čuda, za čuda su tu veštačke trepavice :) Generalno mi odgovaraju ovakve gumene četkice, a nanosim je u jednom izdašnom sloju. Košta nekih 800 dinara, a meni daje vrlo sličan efekat kao duplo skuplje Max Factor maskare sa sličnim četkicama.

Avon je izbacio novu liniju mat  karmina, pa sam naravno morala da probam jedan, i izbor je pao na nijansu Berry , a usput sam uzela i jedan kremasti 3D ruž za punije usne u nijansi Mad for Mauve.




Mat ruževi su odlični, podsećaju me na Nyx mat ruževe, lepo se nanose, nisu preterano suvi na usnama, koliko je to moguće sa mat ruževima, ne ističu suve delove na usnama, a izbor boja je odličan. Trajnost je odlična, ali ne kao kod tečnih mat ruževa. Što se mene tiče, nikakav problem.

3D ruž za punije nijanse u nijansi Mad for Mauve  je prelepa hladna mauve nijansa, za koju ja smatram da mi odlično pristaje, a ovakve teksture ja lično najviše volim za svaki dan, jer su ugodni na usnama, lako se popravljaju, ne ističu mane na usnama i, kako i obećavaju, čine da one deluju punije. Popravljanje s vremena na vreme meni ni malo ne smeta.

Evo i svočeva na ruci:



I za kraj, novitet od kojeg je ekslodirala blogosfera - Nyx Lingerie tečni ruževi - moj konkretno u nijansi Embellishment.



Dolazi u lepom duguljastom pakovanju i ima jako dugačak i tanak aplikator, koji se meni dopada, jer mi omogućava precizno nanošenje.



Mišljenja o ovim ruževima su jako podeljena, a iskreno, i ja imam pomešane utiske. S jedne strane, boje su prelepe, vrlo jedinstvene, posebno nekoliko sivkasto - bež - ljubičasto - braonkaste, koje su esktremno popularne, a ipak ih je vrlo teško naći na našem tržištu, posebno u drogerijama. Dalje, trajnost im je odlična, kada ih jednom nanesete, nema brige bez obzira na jelo i piće, satima.

Ipak, mane koje su svojstvene svim tečnim mat ruževima su tu - nisu najprijatniji na usnama, ističu suve delove, zahtevaju ozbiljnu pripremu usana, i nikako nisu ruževi za svaki dan. Ipak, za razliku od nekih drugih, ne ostavljaju mi nu gadnu belu liniju na usnama kada se osuše, a ni popravljanje nije problematično.  Aplikacija ume da bude nejednaka, zato je najbolje nanositi ih u dva tanka sloja. Rekla bih da su bolji od Nyx soft matte lip creams, ali su mi Nyx liquid suede, kao i Aura tečni ruževi ipak bolji. 

Ukoliko vam ne smeta da se malo pomučite sa aplikacijom i eventualnom suvoćom usana zarad nesvakidašnje prelepe boje koja ne mrda, preporučujem ih. Koštaju oko 900 dinara.

To bi bilo to. Evo i ovih proizvoda na licu, nadam se da kvalitet nije očajan, i da se lepo vidi kako proizvodi izgledaju na koži.





Varijanta sa ružem, prikladnija za svaki dan.



I za kraj, Avon mat ruž u nijansi Berry blast.


To bi bilo to. Javite mi kako vam se dopada ovaj tip posta, pišite o čemu želite da ja pišem, kao i koje proizvode trenutno volite! :)

You Might Also Like

2 comments