Latest Posts

Avon mini new in - utisci

By 10:36

Danas vam donosim svoje utiske o nekoliko proizvoda iz Avona kojima sam se počastila prošlog meseca. U pitanju su piling i sufle  za telo iz linije Planet spa i bockalica iz Luxe linije. 



Obozavam četke i alat za šminkanje u globalu, mislim da je podjednako, ako ne i više važan od samih proizvoda koji se nanose. Čini mi se da je Wayne Goss u jednom od svojih videa rekao da, ukoliko imate budžet od 50 dolara za puder, uložite 40 u četku, a puder kupite za 10. E sad, za 50 dolara ja gledam da kupim puder, dve četke i tri karmina, pa me uvek zanimaju povoljne a kvalitetne četke, kojima je, na sreću, tržište sve bogatije. Avon Luxe bockalica mi se prventveno dopala na oko, a u decembarskom katalogu koštala je oko 500 dinara, i morala sam da je imam, makar da bi, onako zlatna, lepo izgledala na stočiću. Međutim, ne služi mi samo za dekoraciju, naprotiv, počela sam svakodnevno da je koristim.

 Četka na oko zaista prelepo izgleda. Malo je manja nego što sam očekivala, četka je zlatna, i zbog metalik površini ostaju otisci prstiju na njoj, ali ne onoliko koliko sam se bojala. Od sintetičke je dlake, a dlake su uže i gušće pri dnu, ka vrhu se šire i proređuju, a vrhovi su ofarbani svetlije, pa deluje kao duo - fiber, iako nije. Na prvi pogled mi se činilo da vlakna nisu dovoljno čvrsta i da neće biti upotrebljiva za tečni puder, međutim, pri pranju se pokazala odlično, nisu ispadale dlačice, možda samo dve - tri, brzo se suši, i zaista lepo radi svoj posao. 





Što se tiče tečnog pudera, solidno ga nanosi, treba malo više vremena nego pri korišćenju neke gušće četke poput RT Expert Face, i daje malo manju pokrivenost, ali sasvim je upotrebljiva. 
Međutim, ono za šta je meni ova četka savršena jeste konturiranje. Volim da nosim konturu svakog dana, ali na jakom dnevnom svetlu vrlo lako može da deluje napadno, neuredno i blatnjavo, i užasavam se kad vidim sve braon fleke na obrayima, a čini mi se da su sada yamenile nekada narandžasti puder koji se non stop mogao videti na ulici. E, ova četka sprečava tu grešku. Koristim je sa Nux Taupe rumenilom, i pokupi taman dovoljnu količinu, veličina mi idealno 'seda' ispod jagodične kosti, a ovako proređena vlakna to sve vrlo lepo i neprimetno izblendaju. Dakle, za suptilnu konturu koja lepo izgleda i na jakom dnevnom svetlu - pun pogodak!

Obožavam Planet Spa proizvode, naročito kada su na nekoj akciji, budu zaista povoljni, a kvalitet često ume da prijatno iznenadi. Piling za telo sa šea puterom i braon šećerom i sufle za telo sa šea puterom i mirisom čokoladnog tartufa iz Indulgent Spa linije bili su u setu sa kremom za lice za oko 1000 dinara u decembarskoj brošuri, ja sam želela proizvode za telo, drugarica kremu, podelile smo set, svi srećni i zadovoljni!

Dolaze u lepom pakovanju, imaju po 200 ml, što mislim da će duže potrajati za sufle, jer sam već pri prvom korišćenju potrošila poveću količinu pilinga.


Svilenkasti sufle za telo, kako opisuju ovu mazalicu, miriše kao kada mutite nešto lepo za tortu. Nisam najveći fan ovakvih mirisa, ali ovaj mi ne smeta ni najmanje. Na koži se zadržava par sati. Kakav mu je miris, takva mu je i tekstura. Pri otvaranju se na površini izvaja uljani ostatak, ali se zajedno sa kremom razmazuje kao san.


Koža toliko lepo reaguje na ovaj sufle da ja nemam reči. Upija ga jako brzo, a ostaje svilenkasta i presijava se, ali bez ijedne šljokice, i nikako ne deluje masno, već samo sjajno i prelepo. Mogu da zamislim koliko će lepo izgledati na leto i bose noge, ako dočeka leto nepotrošena :)

Što se tiče nege, koža je lepo nahranjena i mekana, ali ja ovakve kreme ne doživljavam kao svakodnevnu negu i deo rutine, već ih koristim s vremena na vreme, kada želim neki home-spa, pa mi i nije neophodno da budu ne znam koliko delotvorne za suvu kožu. Za to imam svoje proverene saborce.



Što se tiče pilinga za telo, njime sam još i više oduševljena. Nema miris torte, što mu je plus, miriše slatko ali neopterećujuće, ima savršenu količinu zrnaca u sebi, koja zaista deluju kao da sam dodala žuti šećer u neku kupku i sama napravila piling, samo još bolje. Na slici mu se, nažalost, tekstura ne vidi dovoljno dobro. Dovoljno je abrazivan, a opet nije pregrub, a koža je posle njega glatka i meka, ali ne i isušena. Naravno da treba da se isprati nekom kremom, ali nikako ne isušuje. Jedina mana mu je što ga ima relativno malo u pakovanju, a moja je mana što ne umem štedljivo da ga koristim, pa pretpostavljam da će uskoro biti potrošen. 



To bi bio kraj ovog kilometarskog posta. Uglavnom, ovo je bila jedna odlična kupovina, i Avon me je ponovo prijatno iznenadio odnosom cene i kvaliteta.

Koji su vaši omiljeni Avon proizvodi? Jeste li probale nešto sa slike?

You Might Also Like

0 comments