Latest Posts

#Budinajlepša treći deo - sitne popravke

By 05:11

Ovo je treći, poslednji i najkraći post moje male #budinajlepša serije, koju sam posvetila ulepšavanju za posebne prilike. Prvi i drugi post mogli ste čitati ovde i ovde, a danas ću čitavu priču zaokružiti onim delom koji se odvija kada ste već na svojoj proslavi. 

Nikada mi nije bio privlačan prizor žena u prelepim haljinama i elegantnim cipelama, a sa ramena im visi tašna a la ceger. Pa onda još u toaletu iz cegera krenu da vade nesesere, četke, i razne rekvizite (jednom sam vidla da je devojka iz torbe izvadila presu za kosu i presovala se u wc-u, majke mi), to mi sve baš pokvari utisak. Ako ispoštujete korake o dugotrajnom mejkapu o kojima sam pisala, neophodne popravke u toku dana će zaista biti minimalno potrebne, i sve što vam treba staće u vašu omiljnu elegantnu klač torbicu.


Običan ubrus ili papirna maramica zameniće vam blot papiriće ukoliko vam nisu pri ruci. Najpre maramicom tapkanjem pređite preko T zone ukoliko je prosijala.



Što se tiče lica, najiskreniji vam je savet da ne dodajete ništa tečno - ni puder, ni korektor, ni bilo šta tog tipa, velika je verovatnoća da će delovati nacapano i teško. Opet naglašavam, ukoliko se šminkate korak po korak, za tim neće biti ni potrebe. Dovoljno je da, nakon blotovanja lica, dodate malo kompaktnog pudera za matiranje gde je potrebno. Pošto je Nyx Taupe rumenilo jako malo i kompaktno, i njega često nosim sa sobom, pa eventualno poravim konturu gde treba, može da posluži i kao bronzer, a i u pregibu kapka, mada senku apsolutno nikada ne popravljam. Oprostite na neslavnom izgledu ovog rumenila i pudera (Mac blot je u pitanju), borbeni su mi drugari već dugo. U ove svrhe uvek koristim one beskorisne četkice koje dođu uz bronzere ili rumenila, za popravke su mi odlične, pa čak i za konturu ponekad :) Ima jedan video koji je baš o ovim četkicama snimila Tati (Glam life guru), i otkad sam ga pogledala, više ih ne bacam!



Što se tiče šminke na očima, nikada sa sobom ne nosim ništa osim crne olovke za oči. Njome mogu da popravim ajlajner ili donju liniju trepavica, ili vodenu liniju, šta god treba. Znam da mnogi savetuju da se nosi i mali lepak za trepavice, zlu ne trebalo, ali meni trepavice nikada nisu mrdnule i nemam tu naviku, mada svakako nije loše imati ga.


I za kraj, usne. Nima ipak treba najviše popravljanja, koliko god ruž bio dugotrajan. Jelo, piće i poljupci pokvare svaki karmin. Ukoliko imate neku nude varijantu ili sjaj, popravka je jednostavna i ne zahteva ni ogledalo. Ono što ume da bude zeznuto je kada nosite neki suvlji mat tamniji karmin. Dodavanje slojeva može da deluje neuredno i da naglasi suve delove usana. Zato je moj savet da idete ovim redom: prvo labelo. Dooobar sloj labela, da ublaži suvoću ruža. Onda višak pokupite maramicom. Tada vam na usnama neće ostati previše boje, i zato ja najčešće ponovo stavim i olovku i ruž. Jeste malo duži proces, ali tako ćete opet biti mirne nekoliko sati.

I za kraj, možda i najiskreniji savet koji vam mogu dati. Opustite se i uživajte u svom velikom danu! Kada se već nađete tamo  gde treba da budete, prestanite da se opterećujete šminkom, frizurom, a posebno pravljenjem idealne slike za Instagram. Posebnih dana je u životu malo, i ne oduzimajte im  na draži, već osmeh na lice i briga na veselje! :)


You Might Also Like

1 comments