Latest Posts

#Budinajlepša prvi deo - pripreme za važan događaj

By 07:00

U jeku smo sezone raznih proslava, matura,venčanja, i drugih lepih povoda da se bude lep, veseo, i malo glamurozniji nego inače. Ovo je sve češće prilika da se date u ruke profesionalcima da vas skockaju, ali mnogo devojaka bira varijantu da se srede same, iz različitih razloga. Potpuno podržavam sve koji mogu i žele sebi da priušte manikir, pedikir, razne nadogradnje, ekstenzije i korekcije profesionalaca, ali sama sam uvek više bila tip da sve radim sama. Kao student prvenstveno iz finansijskih razloga, a kasnije jer sam sve te rituale solidno savladala, a i zavolela, pa sada najčešće i ne vidim potrebu da sedim po raznim salonima satima i danima pre važnog događaja. S druge strane, i ako idete na šminku i frizuru, ima sitnica koje same možete uraditi kod kuće, dan ili dva pre, kako biste se sredile do detalja, i izgledale najbolje moguće. Ovo je prvi od tri posta u seriji #budinajlepša i posvećen je onim manje lepim ali neophodnim pripremama za dane kada želite da budete potpuno besprekorne (flawless, što bi rekao naš narod). Još jedna stvar koju bih volela da naglasim je da sam ja potpuni zaluđenik za ove stvari, i da svakako razumem da su nekome sve ove sitnice previše, i da mi ovo svakako nije rutina za svaki izlazak. Svako po svojoj meri i ukusu :)

Elem, da počnem. Ne praktikujem da izlazim veče pre nekog događaja, posebno ako je ranije u toku dana, jer ne želim podočnjake, bolna stopala ili ne daj bože mamurluk. Tako da, to veče odvojite za ve rituale, pustite muzikicu i uživajte.

Ja obično počinjem sa sređivanjem obrva, nausnica i turpijanjem noktiju.


Ako vam je koža osetljiva, možda ovo treba da uradite i dva dana ranije, da izbegnete iritacije. Aktivni kiseonik je odličan za umirivanje kože posle depilacije.

Posle toga, maratonsko kupanje.


Ja volim da se prvo leeeeepo ispilingujem, pa onda da idem sa nekom jačom hidratacijom. O ovom Avonovom pilingu i kremi mogli ste čitati ovde, i dalje ih volim, a kokosovo ulje je spas za suve delove kože, i odlično za usne, posebno ako planirate neki suv mat karmin koji naglašava nesavršenosti, ono će ih nahraniti i oporaviti.


Što se tiče kose, bilo da idete kod frizera ili se fenirate same, neka jača maska je obavezna. Macadamia je meni neprikosnovena već godinama. Pošto mi je pola kose potpuno plavo, uvek volim da osvežim boju, da ne vuče na žuto. Ranije sam koristila Revlon indigo šampon, ali sada mi je koren taman, pa koristim ovaj Balein tretman za plavu i sedu kosu i prezadovoljna sam kako mi osveži boju i da joj lep sjaj, pritom je ova kesica oko 100 dinara, a meni je dovolja za dve upotrebe. 


Lice je uvek najvažnije, posebno zbog šminke koja sutra treba lepo da legne i da stoji. Osnovno pravilo - ne kopajte se, ne čapkajte i ne pipajte. Svaku nepravilnost pokriće korektor, ali ako napravite rupu ili krastu, srećno vam bilo. Dakle ili neki blaži mehanički piling, ili ovaj enzimski iz Avona, ili, ako mislite da je potrebno, neka glinena maska za dubinsko čišćenje pora. Ja ovu Avonovu obožavam, ali najbolje ćete sami proceniti trenutno stanje i potrebe vaše kože.


Na kraju ovog mini spa tretmana, dobro nahranite lice. Meni omiljene Dr Colić maske za lice su mi neizostavne, zaljubljena sam u efekat koji pružaju, koža mi je posle njih kao bebina pupa (lepša im je pupa nego guza :) ). Posle toga koja god krema za lice vam je u rutini, i obavezno nešto malo jače za okoloočnu regiju (naravno, ako ste jako mladi onda neka light varijanta, poput Dahlia kremice za oko očiju). Ako imate jako suve delove, perutanje ili nešto slično, ili su vam usne u lošem stanju, uzmite Pantenol mast, rešava problem preko noći. Sutradan će vam šminka drastično lepše izgledati, manje se uvlačiti u bore i pore, i duže trajati.


Pošto ćete se verovatno slikati, sigurno želite da vam osmeh bude savršen. Trenutno na tržištu ima više preparata za kućno beljenje, koji su jako efikasni, ali zahtevaju posvećenost nekoliko nedelja. Ja trenutno koristim White glo, i mislim da apsolutno opravdava cenu, ali ako ste u stisci ili sa vremenom ili sa novcem, napravite gustu pastu od troprocentnog hidrogena i sode bikarbone i time dobro istrljajte zube, a možete dodati i par kapi limuna. Rezultati su trenutni, ali ovo nije trajna metoda izbeljivanja zuba, jer je dosta agresivna i oštećuje gleđ na duže staze. Dakle, samo u posebnim prilikama.


Ne ostavljajte mazanje noktiju za poslednji trenutak, jer ćete se unervoziti oko sušenja, Marfi će a sredi da baš tad zakačite negde noktom, a ako žurite panika je tada neminovna. Zato lepo veče pre, natenane. Razume se da ništa ne bi mrdnulo, treba vam dobar top coat, moj zauvek omiljen je Seche vite, a ja uvek koristim i bazu. Volim da stavim i ulje za zanoktice, trenutno imam ovo Evelin. To vam i nije toliko neophodno, ali kao što vidite, ja baš meračim sa ovim stvarima, pa eto, što da ne ubacim još jedan korak :)


Posle cele ove maratonske procedure, sve četiri uvis. Uvek je dobro popiti neki zeleni čaj, da se ne probudite naduvene, posebno ako planirate neku usku haljinu i ako niste jele dve nedelje :) I naravno, beauty sleep, koliko god sebi možete da priuštite.

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam je interesantan, i da su neke od ovih informacija korisne, i da ćete nešto od ovog primeniti kada se budete spremale za neki dan u kome ćete maksimalno uživati, pune samopouzdanja.  U naredna dva posta biće više na ovu temu, pratite me i budite u toku o čemu će biti reči.

Volela bih da čujem da li vam se sviđaju postovi ovog tipa i koji su vaši rituali kada želite da budete tip-top, a ako uskoro imate neku zgodu i prigodu, želim vam divan provod!


You Might Also Like

5 comments

  1. Bravo. Sviđa mi se post, ovo treba svako da zna.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16. мај 2015. 07:24

    Divno, post je fenomenalan ! Nemam nista da dodam, u svemu napisanom se slazem sa tobom. Samim tim sto sam u 35+ kategoriji :), naucila sam mnogo stvari (nesto od toga tezim putem:)), a i Devica sam u horoskopu, tako da sam veoma, veoma organizovana i retko kad nesto moze da mi podje po zlu (mada je uvek u igri i gore spomenuti Marfi:)) Kristina

    ОдговориИзбриши